Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kerin Tale
czytam i czytam a ja to widzę tak:
Knight:
- ulepszenie statów broni, której generalnie i tak tylko knight używa.
- dodanie ringów wspomagających dodawania skilla (ring który powiększa np, shielding o 10 albo sword,club itd ringi dodające po 5 do skilla)
- promocja dla Premium Account pozwalająca kupić czar, dający możliwość szybszego miotania bronią (powiedzmy 2 razy szybciej niż teraz)
- skille lecą odrobinę szybciej a w szczególności shielding
- czar na szybkość ( Utani Gran Hur ) w erze gdzie panują sorkowie i druidzi taki czar jest niezbędny dla knighta
- ustalenie low dmg i max dmg odpowiednio do danego lvl i do danej broni.
Palladyn:
- większa moc bełtów, strzał etc.
- łamanie się spirów ale po określonym czasie np po 45 minutach albo po 20. W ten sposób dałoby się określić ile ma trwać trening etc.
Druid:
- czary defensywne
Sorcerer:
- mniejszy dodatek many na lvl (powiedzmy tylko 10 a nie jak teraz 15) za to więcej capa (10 a nie 5)
wsio
|
byłeś w śpiączce? (joke)
ringi są... (no kto by pomyślał)
""mniejszy dodatek many na lvl (powiedzmy tylko 10 a nie jak teraz 15) za to więcej capa (10 a nie 5)"" --- ktoś może mi powiedzieć w której wersji tibii tak było bo nie wiem
promocja i szybsze miotanie --- ale by rp robiły PA!!!