Zobacz pojedynczy post
stary 14-10-2004, 19:01   #2
Zureq (RUBERA)
Użytkownik Forum
 
Zureq (RUBERA)'s Avatar
 
Data dołączenia: 26 10 2003
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 35

Posty: 90
Domyślny

GRATZ, DO ARTYKUŁÓW TO
Od siebie dodałbym parę rzeczy:
czerwona talia: zawiera przeważnie czary zadające obrażenia lub niszczące landy
niebieska talia: sporo czarów typu "draw a card", więc nasza talia musi być troszeczke większa od przeciwnika, bo gdy skończą nam się karty w bibliotece (tam, skąd ciągniemy karty), to przegrywamy.
zielona talia: o landy się nie martwimy, ponieważ manę dodają czary, umagicznienia oraz same potworki, sporo jest także czarów "wspomagających" (+x/+x)
czarna: niektóre potworki mają fear; dużo czarów niszczących od razu potworka, a także -x/-x, wskrzeszenia
biała: talia opierająca się głównie na leczeniu i prewentowaniu obrażeń; jedne z lepszych czarów to wskrzeszenia oraz niszczenie atakujących nas kreatur

Wielkość talii w/g zasad M:tG (książeczka dołączona do startera 7 edycji) to MINIMUM 60 kart. Wyjątkiem są decki złożone z kupionego zestawu bodajże 48 kart.

Poradnik b. dobry, polecam początkującym. Czekam na następne części
Zureq (RUBERA) jest offline   Odpowiedz z Cytatem