Zobacz pojedynczy post
stary 24-05-2007, 20:03   #261
Dzi-dzi
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 26 08 2006
Lokacja: Gdańsk

Posty: 15
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Dzi-dzi
Profesja: Elite Knight
Świat: Eternia
Poziom: 94
Skille: 87\82
Poziom mag.: 6
Domyślny >.<

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Times Pokaż post
Moje propozycje:

Dla Knighta:

-Nowy czar, zwiększał by podwójnie uderzenie z broni, działał by tylko jedną turę a mane liczyło się 3*lvl czyli 50lvl zużywał by 150 many.

- Zwiększenie częstotliwości ataku z broni (dla knighta) . Teraz sorc walnie z WoI i Visa w 1 turze a knight musi się męczyć.

-Zużywanie się broni. Każda broń może być używana przez np 6h potem trzeba ją naprawić na kowadle. Kowadło znajdowało by się na każdym większym expowisku, w mieście. Mógł by to tylko robić knight. Psucie się broni tyczy się tylko swordów, clubów, axeów. Nie było to zbyt uciążliwe a na pewno zmniejszyło by liczbę afkujących, trenujących knightów.

Dla Palla:

-Nie tak częste łamanie się sperów

-Lżejsza i miej kosztowna amunicja.

-Czar na szczały, bełty, szczały był by bardziej opłacalny. Czyli zamiast 10 arrowsów dawał by na przykład 30. To samo z boltami.

Dla Sorca:

-Nic, teraz jest najlepszą profesją.

Dla Druida:

-Nowy czar, tworzył by pole z energy/pioson/fire fieldów wielkości UE.

Inne:

-Nowe expowiska dla low-lvl na facc arena, dla średnich lvl (40,50) też na facc arena.

-Na non-pvp fire, energy, piosn field trwał by dłużej.

-Nowe miasto dla facców, takie z dp itp.

-Nowe questy (dla wszystkich). Nie typu PoI, banuta tylko coś dla normalnych ludzi.
Grałeś kiedykolwiek rycerzem o poziomie powyżej 80?

"-Nowy czar, zwiększał by podwójnie uderzenie z broni, działał by tylko jedną turę a mane liczyło się 3*lvl czyli 50lvl zużywał by 150 many.

- Zwiększenie częstotliwości ataku z broni (dla knighta) . Teraz sorc walnie z WoI i Visa w 1 turze a knight musi się męczyć.

-Zużywanie się broni. Każda broń może być używana przez np 6h potem trzeba ją naprawić na kowadle. Kowadło znajdowało by się na każdym większym expowisku, w mieście. Mógł by to tylko robić knight. Psucie się broni tyczy się tylko swordów, clubów, axeów. Nie było to zbyt uciążliwe a na pewno zmniejszyło by liczbę afkujących, trenujących knightów."

Moim zdaniem jest to kompletnie nie przydatne. Jest to powód do śmiechu, a przynajmniej będzie.

Czar, który trwa jedną rundę i zwiękrza obrażenia dwukrotnie ma kosztowac 3* lvl? Jest to ZUPEŁNIE nie przydatne. Mam wydać 276 many by zamiast 10 uderzyć 20? Z avengera srednia hitów wynosi 150~~ lecz i zdarzają sie przypadki że nie trafię w smoka, bądz lekko go zranię.

Co do zwiękrzenia częstotliwości ataku mogę się zgodzić, lecz musialaby to być wielka róznica. Sorc\druid udeża z wanda\roda z taką samą prędkościa co rycerz, lecz z visa trochę szybciej.

Co do naprawiania broni, sorc\druid\pall są silnymi profesjami. Mogą używać magii\ atrybutów związanych z profesją, a rycerz? Żeby pójść na smoki i żeby mu się to w miarę zwróciło, musi mieć przynajmniej duży poziom i dobre skille, wiec dodanie mu naprawiania broni co 6h jest nie do zaakceptowania.
Możliwe że rycerz może skillować daleko od PC na bocie, ale łatwo go zabić, GMowie mogą go zbanować. Ograniczmy też łamalnosć spearów itd. żeby po 1 strzale się niszczyły, pallek też moze trenować na bocie z kamykami a sorc\druid może robić runy nielegalnie. Prawda jest taka, że knight i palladyn są najwolniej expiącymi profesjami, z czego palkowi lepiej sie bije potwory, używając magii i dystansu, a knightowi ciężej.


Co do propozycji:

+Knight:
-Zamieniłbym tryb walki, rycerz mogłby dostawać furii i co jakiś czas walić mocniej.
-Dodałbym mu parę czarów offensywnych jak i defensywnych.

LUB
-Zmniejszyłbym opłacalność gry sorcem\druidem (choć jest to mało prawdopodobne)
Dzi-dzi jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.