Cytuj:
|
Oryginalnie napisane przez Helixaw
To w sumie nie powinno być skilli takich jak są teraz tylko powinno być doświadczenie walki mieczem dajmy na to, które rosnęłyby nonstop w czasie walki, np. na początku mamy 123232xp sworda, a po zabiciu szczurka w 2hitach 123234xp i już mamy wyzszy skill. To by minimalnie obrazowało doświadczenie jakie zdobywamy w RL. Minimalnie, ale napewno lepiej niż jest dotychczas, bo w rzeczywistości nasze zdolności są niepoliczalne i aby je przybliżyć w grze powinna być znacznie większa skala płynnie rosnąca, czego nie da się zrobić. W rzeczywistości przecież rysując godzinę brzydko nagle doznajesz olśnienia i już ci rysunki wychodzą ładniej. To także zależy od talentu (uczymy się szybciej lub wolniej), w tibii możemy to przyrównać to efektywnego treningu- albo ktoś ma ten "dar" i umie trenować albo nie.
Skillbarowi mówię trzy razy nie!!! I nie piszcie, że mogę go po prostu nie używać. Jestem zbyt ciekawski i na pewno bym zerkał 
|
Owszem-płynna skala tak jak chociażby w Morrowindzie byłaby najlepszym rozwiązaniem.