Gra sama w sobie jest spoko. Nawet bardzo.

Pomysł jest doskonały, dynamika, grywalność... miód!
Tylko niestety opiera się o zwalony system połączenia p2p, więc żeby dało się grać w miarę normalnie to potrzeba pingów <100, a to jest nieosiągalne, przynajmniej w wersji International... tam nawet nie wiadomo czy nie ma się przypadkiem lagów, bo tego się nie odczuwa... no może pomijając to, że nikt nie jest w stanie nas trafić, chyba że będzie celował tam, gdzie będziemy za <tu wstawić wartość pingu>. A weź i wyczuj, gdzie będzie gość za ten ułamek sekundy! Jeśli nie całą, albo nie dwie.
Warto też wspomnieć, że w grze jest całkiem sporo bugów, które nie będą usunięte, gdyż są powrzechnie wykorzystywane i stanowią niemalże coś normalnego... mówie naturalnie o korean style'u... latasz, strzelasz, siekasz mieczem, blokujesz uderzenia i lecące kule oraz rakiety, robisz uniki w prawie tym samym momencie. Faktycznie K-style wymaga bardzo zręcznych paluchów, ale dla mnie to i tak wykorzystywanie błędów w grze. To opiera się(z tego co mi się wydaje) o fakt, że uderzenie mieczem/pchnięcie sztyletem, powoduje przerwanie poprzedniej animacji praktycznie bez zablokowania jej efektu. Dzięki temu, można robić wiele rzeczy znacznie szybciej i dynamiczniej, niż to było przewidziane przez programistów czy tam kogo.
Inny błąd: mimo cooldowna broni, możemy zmienić ją na inną, a ta "ochłodzi się" w plecaku. Broń można zmieniać bardzo szybko(to akurat nie błąd

). Te dwie rzeczy powodują, że można strzalać z takich strzelb z dwa razy szybciej niż wynosi ich cooldown.(O ile jesteśmy w posiadaniu dwóch naturalnie^^)
Podsumowując... gierka warta uwagi, jednak opiera się o zwalony system połączenia między graczami(ehh, stary dobry Quake rozwala GunZ pod tym względem) oraz błędy, które są powrzechnie wykorzystywane oraz uważane za coś normalnego... dzięki nim wymiatają w tej grze ludzie je wykorzystujący... muszą mieć rzeczywiście zręczne paluchy, by to zrobić, jednak te całe latanie, blokowanie, strzelanie czy też strzelanie z dwóch strzelb jest wykonywane mechanicznie. Taki K-styler czy butterflyer nawet nie myśli czy teraz powinien zablokować coś, bo ktoś go atakuje, tylko zwyczenie blokuje i uderza non-stop przelatując obok przeciwnika... na dobrą sprawę, możnaby zaprogramować makro wykonujące BF, a efekt nie byłby wiele gorszy, jeśli człowiek jedynie trzymałby myszkę i odwracał się w stronę przeciwników...
No... w każdym razie to jest moje zdanie.
@down
Faktycznie, niby bez tego GunZ to nie byłoby to samo... no i posłucham rady, zassam NAGunZ.
Co do rakiet... nie miałem pewności, bo nie używam mieczy... dlatego biegają ludzie za mną i wrzeszczą: "Dagger noob, dagger noob!"
