Zobacz pojedynczy post
stary 30-05-2007, 15:52   #34
Duch Niespokojny
Moderator
 
Duch Niespokojny's Avatar
 
Data dołączenia: 10 09 2005

Posty: 2,349
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Bigzone Pokaż post
z palkiem nc nie powinno byc zmieniane bo moze uzywac sd
No jasne, i ten fakt przesądza, że paladyn jest najlepszy. Wychodzisz palkiem z Rooka, kupujesz 10 plecaków sd i klepiesz level na demonach...
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Bigzone Pokaż post
ludzie ludzie ocknijcie sie jakiej profesji jest najwiecej? odp knightow jest najwiecej na servach czemu??
Na nowych serwerach najwięcej jest sorców, w drugiej kolejności są druidzi, potem rycerze, a o paladynach słuch zaginął...
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez dartra111 Pokaż post
Cipsoft powinien dodać knightowi co lvl 30 życia i 5 many, bo drut/sorc ma co lvl 5 życia i 30 many troche nie fer, nie uważacie...?
Wówczas rycerz stałby się już całkowicie niezniszczalny (oprócz sytuacji, w których obrywa więcej niż jest w stanie uleczyć), ale jego ogólnej sytuacji praktycznie by to nie zmieniło (oprócz możliwości blokowania silniejszych potworów na niższym levelu).
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Evil'Sniper Pokaż post
K.... Myślicie,że sorcem tak szybko sie wbija mlvl ??!!
"Szybko" to oczywiście pojęcie względne, ale jakby porównać ze skillami u rycerza czy paladyna, także pod kątem korzyści jakie przynosi zwiększenie skilla/magic levelu, to nawet bardzo szybko.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Evil'Sniper Pokaż post
Tez trzeba sie nameczyc.A pallek to juz calkiem zalamka ... jak ktos gra na no-pvp to jak dobijesz 60 dista to jestes niezly!!!W dodatku nie mozna w sklepie kupic kamieni a speary... szkoda gadac
A po co kupować kamienie czy włócznie? Bijesz trolle do 40-50 distance fighting, a potem prujesz z łuku do wszystkiego, co się rusza.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez czuk85 Pokaż post
Poszukali byście i poczytali wywiady z niektórymi członkami CIPSoft.
Gdzie można je znaleźć? (wiem, leniwy jestem )
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez czuk85 Pokaż post
Knight'owi i Paldin'owi zostanie najprawdopodobniej:
a) zwiększony rate (częstotliowść) trafiania, a zatem częsciej uderzenia zbliżone do maximum
b) zwiększony rate uderzeń, uderzenia z broni z częstotliwością ataków typu Exori Vis (2 w ciągu sekundy)
Z Exori Vis można uderzać raz na sekundę.
Jakoś wydaje mi się to zbyt radykalną zmianą. Oznaczałoby to dwukrotne zwiększenie szybkości ataku (z tego co wiem, można uderzać co dwie sekundy), a więc (zwłaszcza wobec punktu a) ogromne zwiększenie siły uderzenia postaci "fizycznych".
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
Problemem nie jest koszt visa, tylko bardzo radykalne zmiany w gospodarce mana ( szybsza regeneracja, tanie manasy itp ), stwarzajace imbalans ktorego prawdopodobnie nie da sie juz naprawic.
Jak to nie da się? Zawsze się da. Choćby diametralnie przebudowując całą grę, ale da się...

Co do tematu:
Zabieranie magom i druidom raczej jest tutaj niepotrzebne. Najprostsze rozwiązania są często najlepsze - aby wyrównać siłę profesji wystarczy więc zwiększyć średnie obrażenia zadawane bronią do rozsądnego poziomu. No i usunąć tę idiotyczną opcję z czekaniem 10 sekund, żeby przesunąć ciało zabitego potworka - tak żeby paladyni mogli sobie też włóczniami trochę porzucać.

PS.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez kllemens Pokaż post
doszly mnie sluchy, ze przez to zbalansowanie sorc i drut maja byc gorsi niz teraz
A mnie doszły słuchy, że w 2012 ma być koniec świata...

Ostatnio edytowany przez Duch Niespokojny - 30-05-2007 o 16:04.
Duch Niespokojny jest offline   Odpowiedz z Cytatem