Zobacz pojedynczy post
stary 05-06-2007, 20:10   #1061
Wux
Użytkownik Forum
 
Wux's Avatar
 
Data dołączenia: 20 12 2006

Posty: 118
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Świat: Galana
Poziom: 63
Poziom mag.: 55
Domyślny niektóre potwory już była ale...

niektóre potwory już były ale chciałem napisać ile według mnie te potwory powinny mieć expa, hp itd:

1.Gryf
HP: 820
Exp: 550
Odporność: energia, trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych
Specjalizacja: leczy się, używa haste
Czy ucieka: na red Hp
Walka: w zwarciu
Loot: Chain Armor, Noble Armor(rzadko), Griffin Shield(rzadko), Time ring(rzadko), Platinum Amulet(bardzo rzadko), Steel Helmet, Meat(0-2), 0-45gp
Opis: Te potwory niegdyś żyły w pokoju z ludźmi lecz przymierze zostało zerwane, teraz te potwory atakują każdego napotkanego przechodnia, który wejdzie na ich teren. Gryfy poruszają się strasznie szybko, w dodatku mają niesamowicie silny atak, dzięki czeku bardzo trudno je pokonać.

2.Wyrm
HP: 940
Exp: 610
Odporność: ogień, energia, paraliż
Specjalizacja: paraliżuje
Czy ucieka: nie
Walka: magią(HMM, Energy Beam), w zwarciu
Loot: Dragon Hammer(rzadko), Crocodile Boots, Plate Legs, Power ring, Moonlight Rod (rzadko), Dragon ham(0-3), 0-82gp
Opis: wyrmy to ogromne gromowy jaszczury zamieszkujące wysokie góry. Te potwory nie są zbytnio agresywne, ale skutecznie bronią swojego terenu.

6.Earth Elemental
HP: 600
Exp: 310
Odporność: trucizna, paraliż
Specjalizacja: brak
Czy ucieka: nie
Walka: na dystans(kamienie), w zwaciu
Loot: Brak
Opis: kamienny Żywioł jest ciężkim do pokonania przeciwnikiem. Walczy zarówno w zwarciu, jak i na dystans.
Wux jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.