Cytuj:
jestescie ograniczeni umyslowo
|
A ty zapatrzonym w siebie egoistą, który koniecznie chce mieć to co miał i ani odrobiny mniej. Chociaż i tak już ma astronomicznie dużo w porównaniu do innych.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Demonq
MOGA ULEPSZAC KNIGHTOW I PALLOW DO WOLI ILE IM SIE TYLKO PODOBA
ALE NIECH NIE POGARSZAJA MAGOW.
NIECH ULEPSZA KNIGHTOW I PALLI NA TYLE ZEBY DOROWNALI MAGĄ A NIE OSLABIALI MAGOW.
|
To chcesz żeby podczas następnego update na erigu np. na Antice nie było leveli niższych niż 200? Na pierwszy rzut oka moze to i fajne, ale ludzie do szczętu zrezygnują z robienia questów, wspólnych huntów, elementów rpg... Bo i nie będzie miało to już sensu...A jak pokazała ostatnia sonda ogrom graczy nadal bardzo sobie ceni nie-expową cześć Tibii.
Nareszcie Cipsoft złapał się za głowy, widać że zależy mu na zachowaniu socialno-rpgowej częsci gry.
Cytuj:
magowie sami wspomnicie moje slowa ze gra magiem bedzie nie oplacalna bo koszty expa beda tak duze ze nie bedzie sie nic zwracac.
|
Do tej pory mag expił szybko (minimalny delay miedzy direct spontanami), uniwersalnie (na odpowiednim lev był w stanie zabić z vis/flam/mort wszystko, tylko kwestia doboru czaru mu stawała na przeszkodzie), dobrze (minimalny hit, potężne spontany), stosunkowo opłacalnie (no chyba że visujesz sobie smoki masowo na 60 lev) i skutecznie (życzę powodzenia rycerzowi, który zabije Quara Pinchera swoim podstawowym atakiem- meele. A mag? Pare visów i leży). Można by wymienić jeszcze pare cech expa magiem...
Z tego co wiadomo to po update statystyczny magik może expić troche wolniej (osłabiony vis) i troche mniej opłacalnie (co w pewnej części zlikwiduje paradoxy, gdy low/mid lev porywa się na potężne bestie). Reszta zalet zostanie... Chyba przebolejecie że zamiast 200k/h i zysk 20k/h będziecie wyciągać 175k/h i 15k/h? Zresztą, większośc tych narzekających nawet za bardzo nie odczuje zmian, widocznych dopiero od 70/80+ Ale co sie napanikuja, to ich....