09-06-2007, 14:07
|
#784
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 09 06 2007
Posty: 4
|
Widzę że większość userów nie umie pisać po polsku. Ale mniejsza o to. Ktoś tam wcześniej napisał żeby można było zostać rzemieślnikiem(kowal,alchemik). Dobry pomysł ale zarabiać można też expiąc. Gdyby za wykonany przedmiot dostawało się exp np. za plate armor- 50exp miało by to sens. Druga sprawa: powinni wprowadzić ograniczenia mlvl na wandy i rody (Sneakebite Rod/Wand of Vortex-5mlvl, Monlight Rod/Wand of Dragonbreath-10mlvl itd.). O Knightach/Pallach nie ma co za dużo mówić bo
Cytuj:
Aby zredukować ujmę w obrażeniach zadawanych przez postacie dzierżące broń, wszystkie ataki wręcz i dystansowe zostały generalnie wzmocnione. Ponadto, aby zapewnić bardziej zbalansowaną rozgrywkę dla wszystkich profesji, poziom postaci będzie odgrywał znacznie mniejszą rolę przy zadawaniu obrażeń przy pomocy czarów lub run. Zamiast tego, co kilka poziomów otrzymacie drobny bonus do obrażeń, nie ważne czy tych zadawanych przy pomocy broni, czy magicznych przedmiotów, a może czarów. W przypadku obrażeń magicznych, poziom magiczny (magic level) będzie teraz najważniejszym czynnikiem. Postacie, które walczą przy użyciu broni odczują głównie przyrost obrażeń, gdy ich umiejętność walki wzrośnie. Druidzi i magowie do 70-80 poziomu praktycznie nie odczują żadnych zmian w grze, jednakże obrażenia zadawane przez wysoko poziomowych magów zostaną zredukowane.(...)Aby zapewnić wam wystarczającą ilość oręża dla wszystkich poziomów, ta letnia aktualizacja wprowadzi ponad 60 kompletnie nowych broni. Jako że jedynie rycerze są wystarczająco silni i wytrenowani aby poradzić sobie z dwuręczną bronią, wszystkie inne profesje nie będą mogły ich już używać z wyjątkiem tych o kształcie kija i broni drzewcowej.(...)Tak jak w przypadku innego oręża, bełty i strzały również będą wymagały określonych poziomów. Z tego powodu dodaliśmy kilka nowych typów amunicji dla paladynów, które mogą być zarówno kupione w sklepie jak i stworzone przy pomocy nowych czarów. Ponadto, otrzymają oni nową umiejętność, pozwalającą przemienić ich zwykłe włócznie w tak zwane zaklęte włócznie (enchanted spears), które są znacznie potężniejsze. Inny nowy czar, eteryczna włócznia (the ethereal spear), przydaje się, gdy brakuje już amunicji, gdyż umożliwia on stworzenie włóczni przy pomocy siły woli, która zostania wystrzelona w przeciwnika zaznaczonego na battle list. Obrażenia wszystkich bełtów i strzał zależeć będą od umiejętności walki na dystans (distance fighting), wliczając w to wybuchające strzały (burst arrows).
|
To by było na tyle.
ps.Mój kumpel 24ms zabija 2 crypty bez problemu z ruzgi ,a ja 34ek mam problem z 1!
|
|
|