Zobacz pojedynczy post
stary 10-06-2007, 18:25   #905
mago
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54

Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
Domyślny

Raczej broni magicznych nie wprowadza. Ale i tak knight bedzie mogl se spokojnie poexpic ale wreszcie bedzie mogl tez spokojnie bawic sie w wybijanie hard monsters - po to stworzyli arene by kazdy mogl poleciec zakres 10 potworkow nie tylko sorc czy drut lub pal.

Czy sorcom i dutom sie az tak dostanie? Nie jestem przekonany , i tak beda mieli najwiekszy dmg. Ale nie az taki jak dotychczas gdzie na wysokich levelach mogli solo szalec bez ryzyka badz na wysokim ryzyku - w zaleznosci od umiejetnosci lub poziomu adrenaliny ktory chcieli uzyskac ;P

Zauwaz ze do 80 lvlu postaciom magicznym wiele sie nie zmieni.

Odczuja to postacie magiczne na naparwde wysokich levelach - wtedy mlvl im juz praktycznie nie bedzie wzrastal - a jesli juz to jak krew z nosa a sila co kilka leveli wiec dopiero postacie magiczne od 80 lvla beda dostawaly powoli w pupe - wiec na 100 lvlu bedziesz niewiele slabszy niz dotychczas za to na 200 lvlu juz duzo slabszy itd Nie wiadomo tez jak z wandami bo jesli wprowadza nowe to sila ataku magicznego bedzie czesciowo rekompensowana przez bron.

Moze to spowodowac nawet w extremalnych sytuacjach ze vis plus atak z wanda bedzie zadawal wieksze obrazenia niz dotychczas? Wyobrazcie se wanda req 100 lvl jaki by mogl miec atak?
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz

Ostatnio edytowany przez mago - 10-06-2007 o 18:34.
mago jest offline