Zobacz pojedynczy post
stary 11-06-2007, 07:57   #32
Adner
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 09 02 2006
Wiek: 32

Posty: 207
Domyślny

Śmiać mi się chce, jak widzę Eeriona walczącego z grupą "mądrych".

SIŁA MAGII = 2xLVL + 3xMLVL
MOC LECZENIA UH = 250 * SIŁA MAGII

Teraz dzieciuszki, jak pamiętacie z lekcji fizyki(lub też w późniejszym czasie matematyki), jeżeli wartości są wprost proporcjonalne, tak jak w tym wypadku moc leczenia UH i siła magii, to jeżeli SIŁA MAGII się zmieni, to MOC LECZENIA UH się również musi zmienić. Jeżeli, zgodnie z artykułem, poziom magiczny będzie miał większe znaczenie przy obliczaniu siły magii, to aby nie ryzykować zbyt wielkich zmian w całym systemie czarów, możliwe są według mnie dwa nowe wzory:

SIŁA MAGII = 1xLVL + 4xMLVL
SIŁA MAGII = 0,5xLVL + 4,5xMLVL

Dajmy dla przykładu dwie postacie. Moją i jakiegoś rycerza Alfreda na poziomie 100 i z mlvl 7.

Biorąc pod uwagę aktualny wzór, moja siła czarów(44 poziom, 57 poziom magiczny) wynosi 259%, a siła czarów Alfreda 221%. Ja będę więc używał UH z mocą około 648 hp, a Alfred z mocą około 553 hp. Różnica? 95.

Weźmy teraz drugi, ze wzorów możliwych, które podałem. Moja siła czarów wynosiłaby 279%, a siła czarów Alfreda 100%, jako, że jest to minimalna wartość siły czarów. Alfred więc leczyłby się z mocą około 250 punktów życia, a ja około 700. Różnica - 450 hp.

W związku z tym, że obrażenia rycerzy zostały podniesione, taki właśnie system magii powinien istnieć. Amen.
__________________
Podpisano, Adner.
Adner jest offline