Zobacz pojedynczy post
stary 11-06-2007, 19:02   #9
Marciniek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 11 2005
Wiek: 37

Posty: 117
Imię: Marciniek
Profesja: Knight
Gildia: Invisibles
Świat: Guardia
Poziom: 108
Skille: 100/99
Poziom mag.: 8
Domyślny

1. Wg teaserów po update na atak fizyczny oraz siłę czarów knighta mają wpływać 2 rzeczy:
- Atak broni, której będziemy używać, ale bronie będą miały limity poziomów (podobnie jak różdżki) i od tego, czy spełniamy limit będzie zależeć pełne lub częściowe wykorzystanie tego ataku.
- Skill gracza, którego wzrost po update ma być bardziej widoczny w efektach.
Dodam też, że zasada działania czaru 'berserk' się zmieni, będzie podobnie do nowych czarów zależny od powyższych czynników.

2. Siła magii ofensywnej będzie zmieniona (nie we wszystkich przypadkach słabsza), ponieważ poziom gracza ma mieć mniejsze znaczenie, a największy wpływ na jej siłę ma mieć mlvl.
Jak podkreśla cipsoft, siła magii leczniczej nie ulegnie zmianie.

3. Tego, od jakiego poziomu będzie mogła być w pełni wykorzystana dana broń możemy się tylko domyślać, lecz sądząc po questach można wywnioskować, że np. bright sword będzie od 45lvlu, czy sov/sca od 100.

Wnioskując, runy ofensywne staną się bardziej nieopłacalne w użyciu, głównie przez paladynów i rycerzy, którzy zamiast tego będą wykorzystywać nowe czary spontaniczne.
Najważniejszą zmianą będą nowe bronie oraz amunicje, zależne od poziomu, dzięki temu 200lvl nie będzie bić tak, jak 50lvl z równymi skillami, a wraz z poziomem prędkość jego expienia będzie mogła wyraźniej się powiększać.
Marciniek jest offline