Temat: CIPbot
Zobacz pojedynczy post
stary 11-06-2007, 20:06   #8
Cadonis
Użytkownik Forum
 
Cadonis's Avatar
 
Data dołączenia: 17 05 2004

Posty: 346
Domyślny

Przede wszystkim, różnica polega na tym, że przed update z wprowadzeniem CIPbota, niezależnie od tego ilu ludzi używało aimbota (bo na pewno dużo), to jednak dalej BYŁ ON NIELEGALNY - i uwierzcie mi, trochę myślenia i dało się komuś bota udowodnić. Natomiast teraz masa dzieci bez skilla sobie biega i trafia każdym SDkiem (pomijam fakt że nie myślą przy tym, bo po co...), a CIPsoft nie ma absolutnie nic przeciwko. A zamiast myślenia typu "nie możemy pokonać wroga (botów), to się do niego przyłączmy" należałoby usiąść i POMYŚLEĆ, jak SKUTECZNIE rozwiązać problem botów. Jestem przekonany że istnieje jakieś w gruncie rzeczy proste rozwiązanie polegające na jakiejś zmianie w kodzie gry, a które zlikwidowałoby botterów na bardzo długi czas. Ale zamiast tego panowie z CIPsoftu woleli iść po najmniejszej linii oporu i do reszty spierdolić PvP.

Aha, i k****, nie mówcie mi że PvP to nie tylko aim - ta odzywka jest w*****ająca i zdecydowanie mija się z prawdą. Bo owszem, PvP to nie (było) tylko celowanie z run, ALE WSZYSTKIE aspekty PvP (odpowiednie bieganie, trapowanie, używanie przedmiotów itp.) wynikają z tego, że nie zabijasz przeciwnika bez problemu, i że nigdy nie masz/miałeś 100% szansy na trafienie.
To tyle.
__________________
Kavari es, lar agrunea venir Akharlen!

~~~~
Cadonis jest offline   Odpowiedz z Cytatem