Temat: CIPbot
Zobacz pojedynczy post
stary 12-06-2007, 20:33   #14
dejw
Użytkownik Forum
 
dejw's Avatar
 
Data dołączenia: 23 02 2007
Wiek: 35

Posty: 126
Stan: Niegrający
Świat: Titania
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Cadonis


Przede wszystkim, różnica polega na tym, że przed update z wprowadzeniem CIPbota, niezależnie od tego ilu ludzi używało aimbota (bo na pewno dużo), to jednak dalej BYŁ ON NIELEGALNY - i uwierzcie mi, trochę myślenia i dało się komuś bota udowodnić. Natomiast teraz masa dzieci bez skilla sobie biega i trafia każdym SDkiem (pomijam fakt że nie myślą przy tym, bo po co...), a CIPsoft nie ma absolutnie nic przeciwko. A zamiast myślenia typu "nie możemy pokonać wroga (botów), to się do niego przyłączmy" należałoby usiąść i POMYŚLEĆ, jak SKUTECZNIE rozwiązać problem botów. Jestem przekonany że istnieje jakieś w gruncie rzeczy proste rozwiązanie polegające na jakiejś zmianie w kodzie gry, a które zlikwidowałoby botterów na bardzo długi czas. Ale zamiast tego panowie z CIPsoftu woleli iść po najmniejszej linii oporu i do reszty spierdolić PvP.

wiesz, gdyby to było takie proste, to cipsoft prawdopodobnie coś by wymyślil : P

pozdro
dejw jest offline   Odpowiedz z Cytatem