13-06-2007, 20:33
|
#224
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 03 2006
Lokacja: Wrocław
Posty: 261
Stan: Na Emeryturze
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Bigzone
Ok Zajebiście
Czy Kur*a Nikt Z Cip'softu Sie Nie Kapnał Jeszcze że Knight I Pall Expia Duzo Szybciej Na Niskich Lvl'ach?? Jak Dodacie Cos Dla Nisko-levelowych Magow I Druidow To Nie Mam Nic Przeciwkox(
Pall Jest Spox Ale Knight W Tej Grzeto Przesada Chyba Koncze Z Tibia Albo Przerzuce Sie Na Palladyna Bo Widze Ze Inaczej Z Cip'ami Niemozna A Pacc'a I Tak Nie Kupie Bo To Waste Kasy Przynajmniej Tak Narazie Widze 
|
Na niskich levelach taaak tylko popatrz debilu, że on musi w h*j skillować żeby mieć wyższe hity, ba! Ile leveli to te niskie? 8-30, góra 40 już na 28 sorc ma wysoki power. Zresztą sorc w ciągu czasu skillowania knighta nabije sobie ten 30 lvl. A knight z lvl słabnie, i tak ku*wa Sorc będzie miał 1,5-3 razy większe hity na tym samym lvl co knight
Dowody
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez FAQ odnośnie uptade;
Na temat średniej obrażeń kontra maksymalnych obrażeń.
Popularne wśród graczy jest zjawisko zwracania uwagi przede wszystkim na maksymalne obrażenia. Jednak ta wartość jest drugorzędna, jeśli chodzi o wyrównywanie profesji. Oto przykład:
Po aktualizacji widzimy czarodzieja na 170 poziomie, którego maksymalne obrażenia z runy Sudden Death na demonie będzą wynosiły niemalże 600. Zobaczymy także rycerza również na 170 poziomie, zdolnego zadać maksymalnie prawie 400 obrażeń demonowi.
Niewątpliwie pojawi się wiele głosów: OMG, sorc robi „tylko” 1.5 raza obrażeń więcej niż rycerz, a musi płacic na każdego sdka!
Najmniejszy możliwy hit naszego maga będzie oscylował w rozsądnych granicach 400 hp. Czyni to jego średnią obrażeń wyższą niż 500 hp.
Nasz rycerz natomiast ciągle będzie miał problemy z trafieniem demona i zadawał wiele słabych ciosów. Skutkuje to średnimi obrażeniami o wartości 50 hp.
Runy mają mniejszy rozrzut obrażeń; co więcej obrażenia nimi zadane będą pewniejsze.
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez FAQ odnośnie uptade;
2. Jak duża będzie redukcja siły magii?
Od tego poziomu siła magii będzie nadal rosła, ale nie tak bardzo jak poprzednio. Na wyższych poziomach, aż do 200, przy przeciętnym poziomie magicznym siła czarów spadnie o około 1/3 w zależności od danego czaru lub runu. Nie panikujcie, to że teraz Wasze maksymalne obrażenia z SD wynoszą 600 nie znaczy, że po aktualizacji wyniosą 100. Nie mogę w tej chwili dokładnie powiedzieć jakiej będą wysokości. A jeśli okaże się, że faktycznie, będą oscylowały w granicach 100, to cóż, przykro mi ale wychodzi na to że zdobywałeś doświadczenie przy pomocy cave bota na carrion wormach i to war hammerem. Nie zasługujesz na większą siłę magii.
|
ORAZ
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez FAQ odnośnie uptade;
Przyczyny:
Ulepszyliśmy magów w zimowym update 2005 w przedziale 1-50lv. Jeżeli masz takiego maga, niezmiernie trudno będzie ci poczuć jakąkolwiek różnice po tym update. Jeżeli masz wytrenowany poziom magiczny, będziesz jednak lepszy niż wcześniej, bo jest on teraz ważniejszy. To jest sprawiedliwe, bo rycerze i paladyni muszą trenować swoje umiejętności, więc czemu niby magowie nie musieli by trenować swojej magii?
|
__________________
Jarassimus- na zawsze w naszej pamięci
:F
Może wróciłem, może nie 
272 posty
|
|
|