Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Cadonis
Przede wszystkim, różnica polega na tym, że przed update z wprowadzeniem CIPbota, niezależnie od tego ilu ludzi używało aimbota (bo na pewno dużo), to jednak dalej BYŁ ON NIELEGALNY - i uwierzcie mi, trochę myślenia i dało się komuś bota udowodnić.
|
ok 5 tys ludzi grajacych aktywnie na serverze (liczby orientacyjne), z tego ok 1-1,5 tys ma lvl 45+, a teraz wez kazdego z nich przebadaj czy ma bota...
Cytuj:
A zamiast myślenia typu "nie możemy pokonać wroga (botów), to się do niego przyłączmy" należałoby usiąść i POMYŚLEĆ, jak SKUTECZNIE rozwiązać problem botów.
|
Taa niech pojda do wróżki
Cytuj:
ALE WSZYSTKIE aspekty PvP (odpowiednie bieganie, trapowanie, używanie przedmiotów itp.) wynikają z tego, że nie zabijasz przeciwnika bez problemu, i że nigdy nie masz/miałeś 100% szansy na trafienie.
To tyle.
|
Fakt, na 60-70 lvl miales jakies 20%, czyli 5 sdkow wroga - 1 twoj, fajnie nie?
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Cadonis
Jestem przekonany że istnieje jakieś w gruncie rzeczy proste rozwiązanie polegające na jakiejś zmianie w kodzie gry, a które zlikwidowałoby botterów na bardzo długi czas. Ale zamiast tego panowie z CIPsoftu woleli iść po najmniejszej linii oporu i do reszty spierdolić PvP
|
.
taa, mniej wiecej w kazdym update cos zmieniaja zeby zlikwidowac boty, co z tego jak srednio po 1 miechu jest nowe NG, Tibaauto i TBI?
@Vil - brzmi inteligetnie, tylko jezeli to jest mozliwe to czemu Cipy jeszcze tego nie wymyslili? bo chyba az tacy glupi nie sa...