Zobacz pojedynczy post
stary 14-06-2007, 21:14   #200
Grzesiek194
Użytkownik Forum
 
Grzesiek194's Avatar
 
Data dołączenia: 15 04 2007

Posty: 53
Stan: Na Emeryturze
Świat: Candia
Domyślny

Ludzie opamiętajcie się. Przecierz w wyjaśnieniu update, jest wszystko co chcecie wiedzieć, te screeny są losowych hitów. To, że raz udało się knightowi walnąc za 250+ to nie znaczy, że takie hity będą bardzo częste. Magowie będą nadal bić mocniej niż rycerze, bo w końcu za to płacą, a zresztą sami zobaczcie.

Cytuj:
Szczegóły na temat zadawanych obrażeń:
Było dużo spekulacji na temat jak duże obrażenia będą zadawane na jakim poziomie. Nie mogę dać konkretnych informacji już teraz, bo wciąż pracujemy nad tym. Mogę tylko powiedzieć, że magowie około 50-60 poziomu nie poczują znacznej różnicy, a potem wciąż będzie rosła ich siła, ale nie tak bardzo szybko jak teraz.
Rycerze będą zadawali mocniejsze obrażenia niż teraz, ale wciąż nie większe niż mag czy druid mogą na tym samym poziomie. Do tego "nietrafienia" wciąż będą, ale wraz z poziomem ich liczba zmniejszy się. Dla przykładu - 100 rycerz praktycznie nie może zabić szura na więcej niż 1 hit, ale wciąż jest takie prawdopodobieństwo, jednak jest właściwie niemożliwe zęby nie trafić w takiego potwora. W silniejsze potwory oczywiście "nietrafienia" wciąż będą występować.
Na końcu chce dodać, ze paladyn dostanie duży wybór amunicji, ale wraz ze zmniejszeniem się siły ich run, nie staną się o wiele potężniejsi niż niektórzy sie obawiali.
Więc moim zdaniem nie ma się o co martwić - wszystko będzie ok.
__________________



Jeśli chcesz mieć podobny podpis pisz do mnie na PW .

Ostatnio edytowany przez Grzesiek194 - 14-06-2007 o 21:16.
Grzesiek194 jest offline