No więc, zacznijmy od tego
"Siła obrażeń zależna od poziomu spowodowała, że wysoko poziomowi magowie stali sie bardzo potężni w PvP i PvM. Postanowiliśmy to zmienić. Wszyscy wciąż będą zadawali mocniejsze obrażenia wraz z poziomem doświadczenia, ale znacznie wolniej. Jednakże rycerze i paladyni dostali w końcu zwiększenie obrażeń z bełt i broni wraz z poziomem."
Dla niekumatych:
"Knighci z wysokim lvlem (np. Seromontis, 303 EK) będzie walił mocniej z broni, chociażby miał mniej skila niż 100 ek z tą samą bronią"
"Magowie i Druidzi, będą walić mocniej wraz z wzrastaniem lvla, lecz będzie to następowało stopniowo"
<Tego akurat nie rozumiem, bo mogli zostawić te ataki Maga i Druida no ale żeby ich power rósł troszke wolniej wraz z lvlem [TU NACISK NA MLVL]>
Według mnie teraz jest 2:1 dla Knightów i Palladynów, chociaż trudno mówić już teraz, przed publicznym test serverem, ponieważ może nastąpić dużo zmian.
Teorie, i jak jest w praktyce?
"Czy będzie możliwe uderzenie w Dragona za 350+/-?
Tak, lecz nastąpić to może dopiero na 250+ lvlu (Tak myśle)
"Czy Palladyn będzie lepszy od Knighta?"
Obawiam się, iż tak... ponieważ szacując, że 1 power bolt będzie kosztował ciągle 6 gp, to palladyn wydając 600 gp, waląc po 250-350, nie narażając się na ataki melee <waląc z daleka np. Dragona>, będzie expił z samych power boltów, bez potrzeby używania run (oprócz uhów, na wszelki wypadek ew. Exura Vita/Gran
|