Zobacz pojedynczy post
stary 16-06-2007, 02:01   #99
White91
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 16 11 2006

Posty: 10
Domyślny

Zacznę od tego że jestem knightem. Podoba mi się wizja update. Weźcie pod uwagę że jeśli taki 79 knight udeżył +350 to teraz mógł uderzyć 200 z broni i 150 z explosion daje to ten sam wynik, lecz explo kosztowało troszkę. Teraz coś o pallku +100 Pallek z +90 Distem uderzył 841 ,szczerze mówiąć jest to trochę za dużo. Lecz przed updatem jego cały damge wyniósłby Bolt = 150 w potwora + SD 450 = 600 więc już powiedziałem że trochę przesadzili. Ta gwiazda która ma 90 ataku kosztuje 500 gp ( na teście, na rl może być droższe). Więc BP SD = 5-6k (20 SD) a 20 Gwiazdek kosztuje 10k więc widać różnice w cenie. Nie widzę powodów do narzekania. Teraz coś o sorcu i druidzie tutaj muszę przyznać że CipSoft troszkę przesadził mogli zmniejszyć tylko troszkę. Ale z Drugiej strony taki 200 Sorc potrafił solo zabić 100 knight (przy dobrym pvp i taktyce) co nie powinno mieć miejsca. Sorc i Druid ma tą przewagę nad Knightem i Palkiem że posiadają czar Utani Gran Hur który daje możliwość szybkiej ucieczki albo z innej beczki taki 80-90 Sorc/Druid teraz z Exori mort/vis mogą tłuc dragi jak chcą biją 150 czyli na draga 7-8 Visów co daje 140-160 + Exura Gran 40 many = 2-3 manasy = 200gp zabicie draga. A taki biedny knight na tym levelu to musi patrzeć jak chmurki i missy leca raz na jakiś czas walnie blooda który jak siądzie 200 to można się cieszyć. Kończąc tutaj moje rozważania powinni zostawić tak jak jest na TSie ale nie zmieniać obrażeń sorców/druidów zostawić tak jak teraz są (7.92) lub troszkę zmniejszyć dmg. Jeśli nie zmienią tego to zrobią z knightów/pallków to co z sorcem od 7.6

Ostatnio edytowany przez White91 - 16-06-2007 o 02:20. Powód: błąd
White91 jest offline   Odpowiedz z Cytatem