18-06-2007, 14:51
|
#954
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 02 2005
Wiek: 34
Posty: 78
Stan: Niegrający
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Aikun
Według mnie Cipsoft trochę za bardzo namieszał tym updatem, jeżeli chodzi o DMG różnych postaci.
Przedstawię wam moje wyobrażenie jak powinny uzupełniać się profesje.
Knight: Dużo: HP, CAP i Def., ale za to znacznie mniejszy atak od Sorca. Nasz rycerz powinien być typowym Tankerem - bierze na siebie moby, by pozostałe osoby mogły uderzać z dystansu.
Sorcerer: DUŻO MP, DUŻY DMG, ale mało Def. Postać do atakowania z dystansu, kiedy knight bloczy. Według mnie Mag powinien posiadać TYLKO czary ofensywne, runy ofensywne. Runy takie jak fire field itd powinny należeć do Druida, a dlaczego?
Druid: Podobnie jak Sorc, ALE:
Nie posiada mocnych ataków ofensywnych, ale powinien mieć więcej umiejętności w dawaniu statusów stworom (poison, fire itd). W dodatku więcej spelli leczących np co leczy całe party, czy zwiększa dmg o ileś %.
Paladyn: Słabszy def i atak od Knighta. W dzisiejszej Tibii prawie nie jest potrzebny, ponieważ bez trudu może zastąpić go Sorc (atak z dystansu z run). Żeby jego pozycja była równoważna powinien mieć takie spelle jak np odnawianie komuś many, albo zwiększenie prędkości chodzenia dla party na daną ilość czasu.
W ten oto sposób Tibia stałaby się bardziej grą wymagającą od graczy współpracy między sobą. Każda profesja byłaby w jakimś stopniu bardziej od drugiej zależna.
Jest tylko jeden problem: Cipsoft nie myśli takimi kategoriami, które przedstawiłem powyżej. Ten update zdecydowanie nie doprowadzi do ciekawszej wg mnie gry zespołowej. Bo chyba lepiej iść z kolegami w party na hunta niż samemu godzinami klepać moby w dodatku, że każda profesja miałaby jakieś ważniejsze zadanie niż w obecnej grze.
Uff, mam nadzieję, iż moje wypociny nie są takie tragiczne, na jakie wyglądają. Co myślicie o mojej koncepcji?
|
To co napisales, jest wlasnie teraz na tibi wiec co to za balansowanie??
|
|
|