Temat: Sesje RPG
Zobacz pojedynczy post
stary 19-10-2004, 20:53   #54
MatKus
http://tibiaspy.com
 
MatKus's Avatar
 
Data dołączenia: 22 07 2003
Lokacja: Opole / Głuchołazy
Wiek: 44

Posty: 2,289
Stan: Na Emeryturze
Imię: Matkus
Profesja: Elder Druid
Świat: Secura
Adres Jabbera do MatKus
Domyślny

Ja tam nigdy nie widziałem większych problemów z wprowadzaniem nietypowych ras czy klas, o ile to nie kłuciło się z resztą grupy i przygodą. Wiadomo, trudno wkręcić paladyna do złej drużyny czy skrytobójcę między dobrych kapłanów, paladynów itp. Oczywiście zawsze pozostaje warunek, że nowa klasa/rasa musi być zbalansowana względem innych. Każdy se może wymyśleć klasę, co będzie miała kość K12, rzuty obronne mnicha, BAB wojownika, co chwile atuty i full czarów, ino to trochę bez sensu będzie

A jeśli chodzi o drowy - drowy ssą. Mają EPP +2, i w sumie malutko bonusów, nie licząc OC, która i tak jest niewielka w porównaniu z innymi rasami czy prestiżówkami.
To ja już wolę Fay'ri z Races of Faerun. Też EPP +2, ale jakie bonusy za to:
- Przekrztałcenie siebie na życzenie
- widzenie w ciemności
- widzenie w słabym świetle
- latanie (tylko w naturalnej formie) 12m
- do wyboru 4 czary z pośród wielu
+2 do kilku umiejętności, odpornośc na sen (jak elfy), elfia krew.....
- możliwość wybrania nawet kilku mocnych czarów lub redukcji obrażeń 10/-, ale wtedy EPP wzrasta do +3


Ale i tak branie jakiejkolwiek rasy z EPP+ ma sens tylko, jeśli drużyna ma w miarę wysoki poziom. na niskich poziomach to się zupełnie mija z celem, bo postać znacznie się osłabia tym.
__________________
Najlepsza strona o Tibii - http://tibiaspy.com - jeśli nie znasz, to nie wiesz, co tracisz!
Zarejestruj się na http://forum.tibiaspy.com - prowadź i oglądaj galerie, szukaj i udzielaj pomocy, rozmawiaj o Tibii i na każdy inny temat!
MatKus jest offline