Nie domagam sie by sila dmg byla taka sama u knighta i sorca - zawsze uwazalem ze sorc ma miec najwiekszy power a knight ma sluzyc do jego oslony , ale nie mozna knightom odmowic tez prawa to w miare szybkiego expienia.
Widzisz sorc czy se expi solo czy chodzi na hunty zawsze ma exp , knight expiac ma o wiele gorszy exp/godzine od sorca a jak idzie na hunta jego exp =0 lub jest bliski tej granicy. Ja tylko sie domagam by zrownana byla przepasc w dmg miedzy tymi profesjami to jakis normalnych granic - do tej pory bylo tak ze sila sorca wraz z levelem mogla rosnac w nieskonczonosc sila knighta wlasciwie od pewnego momentu stala w miejscu i knight zeby expic w miare jakos normalnie musial expic tak po prawdzie jak sorc - magia (runy , exori ostatnio). A pozostawienie uzaleznienia sily od levela w tym stopniu co dotychczas i zrownanie tego np w stosunku do knightow - czyli z kazdym levelem mocniej by tez walil bronia spowodowaloby powstanie typowego OTS z tibii. Gdzie wszyscy by bili levele w nieskonczonosc , zadawali coraz super mega wieksze hity az do monentu gdzie gra w tibie bylaby bezsensem.
Dlatego Cipy oslabili wplyw levela na sile ataku .
Juz wlasciwie dla sprawnych sorcow z levelem 200+ tibia byla otsem gdzie chodzili bic najsilniejsze z regularnych potworow masowo solo wyciagajac po 400k/h a w porywach i 450k/h. To juz byl OTS a nie tibia , A wez takich 300+ a w przyszlosci raczej blizszej niz dalszej 400+ (bo z kazdym levelem coraz szybciej expia) gra stala by sie bezsensem i kazdy by siedzial i walil te levele by np demka na kilka smiesznych hitow zdejmowac - a to przeciez bardzo silny jegomosc.
@Paicz
ad.2 ze kina nie wali za darmaka,zainwestowane przy duzym lucie szczescia 10-20 k bron daje teoretyczna mozliwosc uzywania jej do konca kariery tibijskiej
raczej koszt broni ktora starczy do konca kariery jest wiekszy - zapomniales o uhah tudziez manasach ktore knight tez uzywa badz runach ofenzywnych
ad.3 porownanie skila 80 i 80 mlvl,w tym przypadku (moja wina ze tego nie dopisalem)chodzilo mi o sile ciosu kina czy palla po update,wyjasniam:mysle ze skill 80 bedzie wystarczajacym do uzywania najlepszych broni z czym ida mega hity razcej po updacie,a na test serwie narazie 64 mlvl daje hity z visa max 170(nie testowalem osobiscie),wiec podejrzewam zeby byly podobne do hitow knighta to 80 mlvl bedzie pewnie odpowiedni(moja teoria)bo nie wierze ze co awans z mlvl bedzie skok w przypadku visa o 10 pkt.w koncu sorc czy druid ma raczej stracic na tym updacie.
tylko widzisz knight ma taka wade ze walnie np raz za 300 a potem moga byc 2 chmurki
ad.5 koszt zakupu czarow a koszty knighta dpowiedz jest moze banalna ale sorc tez nie biega "na golasa" i wcale nie sa gorzej wystrojeni niz knight`y
to jest sprawa dyskusyjna wysokolewelowi magowie lataja w naparwde smiesznym eq bo dla nich sie liczy glownie to ile uda im sie wziasc manasow na klate
ad.6 samodzielny knight:skoro update ma zwiekszyc sile atkow knighta.to i zapewne tez czestotliwosc,nie sadze aby chodzilo tylko o zwiekszenie max hita,wiec po updacie kina bedzie prawdopodobnie walic duzo silniejsze hity lub sredniaki z wysoka czestotliwoscia
czlonek customer support wyraznie napisal ze np sila ataku 170 lvlowego sorca z sd (jeszcze przed balansacja w trakcie trwania test serwera) bedzie w granicach 400-600dmg (srednia 500 dmg) zas taki knight chocby nawet uderzyl demka za 400+ jego srednia ataku z broni w demka bedzie oscylowac w granicy 50 dmg
Co do koncowki twojego posta , to ze wiedzialem co biore nie oznacza tego ze uklad byl nie do konca sprawiedliwy zreszta jak widzisz po moim opisie nie gram knightem tylko palem ktory ma nieco lepiej ale to tylko iluzoryczne. Toc ty tez wiedziales co bierzesz i nie musisz sam expic wez blokera i bedziesz bezpieczny wbijajac ten swoj mega exp a twoj bloker poswieci ci dzien w ktorym wbijesz zalozmy 1kk expa nastepnego dnia t se odpoczniesz i pomyslisz a pojde se na dwor albo co innego a knight bedzie musial wbic solo jakies nedzne 300k
Ogolnie reasumujac moje zdanie jest takie ze wplyw levela na sile ataku w przypadku sorcow czy drutow byl bezsensem jak dotychczas a w przypadku knightow i palow byl przegieciem w druga strone bo nie mial wplywu. Mozna by dyskutowac czy na przyklad powiekszyc wplyw mlvla na dmg ale wprowadzenie przez cipsoft ograniczenia przyrostu sily spowodowanego levelem i zrownanie tego przyrostu dla wszystkich profesji bylo idealnym rozwiazaniem.
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz
Ostatnio edytowany przez mago - 20-06-2007 o 05:07.
|