Zobacz pojedynczy post
stary 21-06-2007, 12:16   #129
Pan Klocek
Rook-User roku 2007
 
Pan Klocek's Avatar
 
Data dołączenia: 22 06 2004
Lokacja: Zielona Góra
Wiek: 41

Posty: 716
Stan: Niegrający
Imię: Pan Klocek
Profesja: Rookstayer
Świat: Titania
Poziom: 51
Skille: 27 fist
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez walet-94 Pokaż post
Według mnie brakuje najbardziuej depo i czarów. Czary tylko niektóre, albo specjalnie stworzone nowe. wyobrażmy sobie któryś lvl na roku który wali z Exori lub SD`ków, a depoo w ograniczeniu do 100-200 itemów bo więcej na roku się nie ma itemów.
No nie wiem, w podpisie masz noobom stop a piszesz takie głupoty, czary na rooku? Daj spokój. Antidote wystarczy. Depo by tylko spowalniało wyjście na maina a po to jest rookgaard. Po co 6lvl depo? Żeby sery i cluby chował? A po co? Jest bank i to wystarczy.

Jeśli mieliby coś dokładać to tak:
Nowy bankier - doskonale wiemy jak wyglądają kolejki do bankiera, czasmi to 15 minut się czeka.
Kurczaki - przenieść z miasta na północno - zachodnią część wyspy (koło wasp tower). Ograniczy to ilość tz feather-botterów na 1 lvlach.
Stamina - ograniczyć do 15h, tyle czasu wystarczy spokojnie aby opuścić rook, a ograniczy to botterów na ratch
Noclegownia u Amber - możliwość wynajmowania łóżek, przydatna jeśli skończy ci się stamina (to akurat dobre dla Rookgaardianów)
Nowe tereny - rook jest początkiem, reklamą Tibii, należy więc zareklamować ją odpowiednio, np dodając na plaży dziurę do rozkopania wewnątrz której odnajdziemy katakumby stylizowane na piramidy z Ankrahmun, potwory oczywiście typowo rookowe. Dodać więcej pięter do górki ze ślepym orkiem, na samym czubku będzie lodowa kraina (potworki jakieś typowe dla rooka ale jednak inne, np winter wolf, czy dzwiedź polarny), na końcu lodowej krainy zagubiona dolina wyglądająca jak dżungla z Port Hope, potwory typowo rookowe. Nie popsuje to rooka, a ludzie zapragną zobaczyć podobne tereny na mainie.
Nowe bossy - Sheng jest za twardy dla większości newbe, nie posiadają wystarczającego doświadczenia i wolą się okradać niż walczyć ramie w ramię. Dlaczego by nie dodać nowych łatwiejszych bossów? Np:
Anakonda - boss - wąż (pomysł darushu) na stronie dla pacc w dziurze z węzami, hp: 55 exp 40 - truje od 5 hp
Worg - boss - wilk, dziura na północnym zachodzie rooka na facc, hp 60 exp 40 loot: wolf fang necklace (very rare) i wolf paw
Bombardier Beetle - boss - bug, bugi pod All Dee, hp 60, exp 40, atakuje raz kiedyś explozją na 1sqr (1-15 obrażeń) loot: 5-10 wisienek, 10-25 gp, stuffed bug (very rare) - nowy itemek, taka mała wypchana biedronka, typowa ozdoba/trofeum za zabicie bossa
Araneus - boss - poison spider, poison spider hell, hp 55, exp 50, trucizna od 5 hp, summonuje 1-2 zwykłych spiderów. Loot: 1-10 gp, Araneus silk ( very rare, taki jak z GSa tylko całkiem bezużyteczny )


Oki koniec bo sie za dużo rozpisałem, część pomysłów zaczerpniętych od gildii AoR i ewentualnie nieco zmienionych...
__________________
Chwile z życia Pana Klocka

Klocek-Clan

"W tym szaleństwie jest metoda. Wal ich wszystkim, co masz. Wal ich mocno i szybko. Wal ich, póki nie przestaną się ruszać. Oto metoda"
-Krusk zabójca Tanar'ri


Pan Klocek jest offline   Odpowiedz z Cytatem