Zobacz pojedynczy post
stary 21-06-2007, 12:53   #1270
Xerionis_Family
Użytkownik Forum
 
Xerionis_Family's Avatar
 
Data dołączenia: 16 09 2006
Lokacja: WLKP

Posty: 325
Stan: Początkujący
Świat: Polska
Poziom: 192
Skille: 100+
Poziom mag.: 25
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Rim'Krill Pokaż post

Wy prównujecie tutaj ciągle Knight & Pall vs Sorc..
A pomysleliście o Druidzie?
Hmm... Nikt nie wspomina o druidzie, ponieważ jest tak silny jak sorc (siła run i visów). Ponadto w dzisiejszych czasach właśnie ED jest najlepszy na świecie więc może dlatego nikt się go nie czepia?

Fakty są takie:
Przed update:

Sorc: może bardzo szybko expić z powodu swojej siły ataku runami oraz czasami spontanicznymi. Jego straty ograniczają się do kupowania mana fluidów, lecz zwracają mu się poprzez bardzo duże hity dzięki czemu może zabić szybko wiele potworów co może mu dać dobry loot.


Druid: to samo co paladyn z tym, że nie posiada czarów ataku spontanicznego (poza kilkoma). Dodatkowo ma czary leczenia a z tego powodu jest bardzo chętnie barny na hunty.


Paladyn: dobra profesja tylko na początku. Skiluje szybciej niż knight i atakuje na dystans. Małe koszty amunicji powodują opłacalność, lecz w porzyszłości (czyt. na wysokim poziomie) nie będzie mógł zadawać dużych hitów chyba że bardzo dużym kosztem (runy i tak słabsze od sorców a amunicja jak power bolt, infernal bolt jest bardzo droga).


Knight: profesja którą można najlepiej zarobić, lecz wolno się expi na wysokich poziomach. Bardzo mała siła run oraz tylko jeden czar spontaniczny atakuj powodują, że ta profesja nie może szybko expić. Mimo to hity z broni dwóręcznej zadaje o wiele większe niż np. paladyn z broni dwóręczniej i bez strat finansowych.


Potrzeby na expa:

Sord/Druid: na 100% potrzebują mfy oraz czasami runy - praktycznie w każdej postaci runy ponieważ z każdego będą zadawać dobre hity bez waste.

Paladyn: Manasy, runty i amunicja.

Knight: Uhy/manasy.


Exp:

Sorc/Drut zabijają dużo potworów i bardzo szybko dzięki czemu prędzej wbijają dobre lvle i znajdują dobry loot. Druidzi są bardzo często zapraszani na hunty z powodu leczenia i dzięki temu nie mają żadnego waste.

Paladyn wykorzystuje dystans do potwora chociaż zadaje mniejsze hity dlatego zadaje mu zabicie potwora więcej czasu niż profesją magicznym.

Knight atakuje z bliska i zadaje troche większe hity niż paladyn lecz potwory częściej go trafiają. Nie wydaje pieniędzy na amunicje tylko na leczenie się.


To chyba proste, że teraz cipsoft powinien ulepszyć knightów i paladynów, a magiczne profesje ograniczyć.


Dlaczego ograniczyć profesje magiczne?

Proste: stosunek ich siły do lvla był zły, gdyż szybko zwiększała się ich siłą ciosu do bardzo wiekiej. Teraz siła ataku będzie zależała od ich mlvla <- pewien wyznacznik skili.

Dlaczego knighci i paladyni mają zadawać większe hity? I jak?

Będą oni zadawali o wiele większe hity, ale ceną tego będzią wymagania lvlowe dla odpowiednich broni. Ponadto cena specjalnej amunicji dla paladyna będzie o wiele droższa w stosunku do run profesji magicznych.


Teraz w brew temu co mówi wielu ludzi tibia będzie mniej przypominała ots a bardziej grę RPG gdzie wszyscy są "równouprawnieni".

Pozdro.
__________________
Chcesz usłyszeć najlepsze piosenki o tibii? Otwórz


[youtube]Mój kanał yt:


Ostatnio edytowany przez Xerionis_Family - 21-06-2007 o 13:02.
Xerionis_Family jest offline