Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Panicz
Mam nadzieje ze sobie zdajesz sprawe,jak jest roznica w skilowaniu a w trenowaniu mlvl,wiec to zaden argument,jezeli postac z 64 mlv zadaje hity z visa max 170 (na test serwie) to jaki moze byc odpowiednik tego w skilu ?
75 skill ? Chodzi mi o porownanie poswieconego czasu na zrobinie skila 75 i mlvl 64 ....
Zeby bic po updacie jak kina hity sorc/drut (chodzi o visa)bedzie musial miec taki mlvl ze jeszcze na tibia.pl w newsach o awansach sie nie pojawil.
Czemu nie mozecie zrozumiec ze kazdy cios sorca/druta kosztuje(no chyba ze maja powrocic stare czasy ,jak sie do mozliwosci summonowanie latalo w war hammerem po dwarfach czy rotach,bo niczemu innemu sie nie dawalo rady...wtedy faktycznie jest taniej.
Sorc,drut kiedys mial starszny start,wrecz dramatyczny,ale nikt wtedy nie piszczal ze to niesprawiedliwe,ze zbalansowac profesje itd.,ale jak juz sorc zrobi sie mocny na okreslonym lvl i z mlvl to krzyki sie podniosly.
A kto najbardziej krzyczy ? Ci co mieli od zawsze najlatwiejszy start......
Nie obchodzi ich ze do 100(przykladowo)lvl sorc/druid wydaje mase kasy na manasy zeby jakos expic,ze stoi godzinami palac runy zeby byla kasa na exp,bijac lepsze monstery czesto jest waste(nie piszcie mi o summonach bo wtedy nie mozna nazwac tego expem),bo sami wiecie jak czesto leci np.vamp shield czy bohy z necro i do tego mini lag i dead...itd.(ci co graja postaciami magicznymi widza o czym pisze)
Ale jak juz zaczyna mu sie fajnie zyc(drut/sorc) w tibijskim swiecie,monstery wyklada na 2-3 strzaly to teraz ma sie nagle cofnac w rozwoju i bic jak iles tam lvl temu.....
Knight/pally sami wiecie jak serce boli po deadzie ,stracie skili w szczegolnosci I my magiczne postacie teraz bedziemy mieli taka sytuacji i to jakbysmy padli ofiara hacka i stacili 30+ lvl w dol.
Wiec prosze was zrozumcie nasza irytacje !!!!
A jak teraz zrobicie POI bez shooterow co wala po 600+ ?
Annihilatora knight potrafi zrobic na 100+ lvl z duza szansa ,palek na 110+,a sorc czy druid ? 120+ to jest minimu bezpieczenstwa......
Knightem wyUHasz sie nawet przy 2+ demonach,a postac magiczna ? Zejdzie mana na utamce i dupa blada...
Wiec o jakim balansie mowimy ?
Rozumiem was ze 200+ sorc wymiata,ale zeby zrobic ten 200+ to ma (juz w miejszym stopniu dzieki rozgom)ciezkie zycie.
Knightom i pallom szybciej pojdzie zrobinie skila,niz mlvl u magikow, zeby zadawane damage byly porownywalne,wiec kto ma latwiej ?
A teraz po updacie jak bedzie ?
Jeszcze gorzej !!!!!
Pozdrawiam wszystkich dyskutantow,szczegolnie Mago xD
A i jeszcze jedno,kto teraz kupi od nas SDs ? druid only ,chociaz druid i tak zawsze ma kaski duzo bo UHs zawsze schodzily i schodza to go bedzie stac na runy w sklepie xD
Sorc starsznie dostanie " po dupie",bo trenujac swoj mlvl na niczym nie zarobi ,bo kto teraz bedzie kupowal runy jakich sam nie wypali ?
Dramat jednym slowem.
Sprawiedliwosc jak by PiS byl w zarzadze Cipsoftu....
Moim zdaniem najprostszym rozwiazaniem zbalansowania profesji byloby wprowadzenie minimalnego hita dla knighta /palla zaleznego od skila,tak jak jest teraz z magikami i mlvl i stala mana na exori dla knighta,to moim zdaniem by wystarczylo w zupelnosci.
Tak sie powini do tego zabrac....
Piszecie ze tibia staje sie ots przez magikow co wymiataja na 200+ lvl ,a teraz co bedzie ?OTS dla knightow i palkow na 200+ lvl,bez magikow,to faktycznie bedzie zbalansowanie profesji......
|
1. Zrobiles odnosnik do max hitow a tak sie nie da - ataki magiczne maja scisle ustalona wartosc i prawie nie podlegaja redukcji czyli taki sorc o ktorym wspomniales walnie se max 170 ale min walnie np 100 , srednia wychodzi 135. Knight za tona tym samym skilu co twoj mlvl 64 walnie juz nawet chocby mial taki zwalony skil na 80 levelu z ave niech nawet 250 (w co watpie) ale to jego max hit a min hit rowna sie 0 , srednia wychodzi 125. Dodajmy do tego to ze sorc moze zamiast visa uzywac sdkow , ewave , ue wszystkie ataki z scisle okreslonym min dmg.
Knight niestety poza nowymi atakami i zmienionym exori (nie wspomne o oslabionych runach) ma zawsze minimumalny atak rowny 0 a srednia wychodzi tragiczna , dodatkowo sorc wali 2 razy szybciej od knighta.
Z tej racji 64 mlvl raczej powinienes porownac z 128 skilem ;P
2. Tibia to gra rozwojowa a nie gra do 100 lvla. Latwiej jest przemeczyc poczatek i miec jakas nadzieje na przyszlosc niz miec latwy start i brak perspektyw. A to ma knight i pal dotychczas. Do 50 lvla i tak postacie magiczne maja dobrze trenia expiac mlvl leci wandy rozdzki itp bajery , postacie fizyczne musza cierpliwie trenic , faktem jest tez ze miedzy 50-80 levelem sytuacja sie odwraca , postacie fizyczne juz wytrenowane maja lepszy exp od postaci magicznych ktore na tym poziomie sie mecza , ale powyzej 80 levela sytuacja zaczyna sie zmieniac na 120 levelu staje sie juz dosc niekorzystna dla postaci fizycznych a od 150 levela wrecz tragiczna. Atak knighta tez kosztuje manasy badz uhy , moze mniej ale wysokopoziomowy knight wydaje naprawde fortune , musi uzywac masowo run , wszystko zalezy od levela a ty bierzesz przyklad 50-80 levela gdzie to w tym krotkim okresie knight ma lepiej niz sorc.
3. Sorc na 100+ levelu ma waste? No fakt zalezy na co sie pojdzie ale dobrze okreslajac miejscowki waste nie powienien miec juz przy tej sile. Znam mase sorcow jak aktywny czlonek serwera na ktorym jakos jestem lubiany i nie znam naparwde zadnego sorca ani druta ktory by mial w ogolnym rozrachunku waste - czasami sie zdarzy ale to kwestia szczescia.
4. Mowimy o takim balansie ze sorc , drut wraz ze wzrostem levela zwiekszali swoja sile i mogli to robic w nieskonczonosc a knight i pal stali z sila w miejscu