Zobacz pojedynczy post
stary 28-06-2007, 10:31   #92
Marciniek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 11 2005
Wiek: 37

Posty: 117
Imię: Marciniek
Profesja: Knight
Gildia: Invisibles
Świat: Guardia
Poziom: 108
Skille: 100/99
Poziom mag.: 8
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez krzysheak Pokaż post
Jaki sens jest grania sorciem ? Czy CipSoft kompletnie po*ebalo? Przeciez sorcerer jest teraz slabszy od knajta czy palla, ma mniej hp, ma mniej capa , ma mniejsza sile, ma wiekszy waste, bedzie wbijal mniej expa zwazywszy na duzo wieksze koszty huntow chocby na warlockach
A jaki był sens grania knightem przez ostatnie 1,5 roku? Ludzie grali knightami głównie dlatego, że nie chcieli się rozstawać ze swoimi, dobrze już zbudowanymi postaciami. Z nowo zakładanych postaci knight/ paladin były tylko niewielkim ułamkiem.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Misiuuu Pokaż post
Jak dla mnie jak już mówiłem z różnych tematach, Tibia umarła wraz z wprowadzeniem szybkiej many...
Święte słowa.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vadem Pokaż post
Dokładnie..........

Zjebali na całej linii.... Teraz Knight bije sam wszystko bez waste
Sam MOŻE bić wszystko, takie było założenie CIPsoftu. Ale jeśli bp uh +2bp mf na zabicie 1 demona przez 150lvl knighta to nie jest waste... musisz mieć naprawdę dużo kasy. Teraz koszty bicia wielu silniejszych potworów są podobne dla maga i knighta, ale dla wszystkich profesji dość wysokie.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez krzysheak Pokaż post
Hmm... Jakby nie bylo to on nie placze a jedynie mowi ze cipsoft popelnil blad z czym sie w 100% zgadzam
CIPsoft popełnił masę błędów, największym był ten w grudniu 2005, kiedy zapomnieli osłabić magii dając tańszą mane, wtedy nikt by tak nie płakał, nauczyli by się tylko nowego stylu gry. Wszystkie późniejsze błędy są efektem tego pierwszego. Co by jednak nie zrobili, nikt nie odbierze 340lvlu MDW, który osiągnął go głównie dzięki pomyłce CIPsoftu.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez krzysheak Pokaż post
Nom ta... jestem wielki noob bo mowie ze sork jest slabszy niz powinien i ze 229 ms bije slabiej niz 80 knajt z przecietnymi skillami.
229lvl ms nie bije słabiej niż 80 knight.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mazur199 Pokaż post
takie same hity jak te co widnieją na ssach to waliłem przed update,teraz najsłabszy hit z visa to 98 co jest kurwa żalem cipsoftu,teraz max z visa 158 przed updatem lajtowo za kazdym razem miedzy 160-165

@All mistrzowie co sie jarają ze dobrze iz udupiono sorców a takze do szanowengo cipsoftu

Sorc przed update 70lvl z 55 mag, max hit z visa około 168
Sorc po update na 70lvl z 55 mag, max hit z visa 150-158, z czego zanim jebnie te 158 to musi spalić około 200 many na hity od 100 do 140

PALL PO UPDATE NA 70 LVL ZE SKILEM CHOCIAŻBY 70 JEBIE PO 200!

Wiec kurwa nie pierdolcie ze sorc jest nadal najlepsza profesja,najt to tzw maszynka do wycinania, ma na 70lvl ok. 1,5k hp,pizga po 200+ i jest nie do zabicia,bo kto ma go teraz "skombować" sorc z sd po 150?

Tak teraz piszcie że jestem dzieckiem i "cry me a river".
Cały ten post przypomina mi "akt ostatecznej desperacji".
To, że miałeś średnią visa w okolicach 150, bijąc 3 hity na 2 tury, to była pomyłka.
Muszę się zgodzić, że pal na 70lvl bije po 200... czasami.
Knight na 70lvlu - nie ma 1,5k hp i wiele mu brakuje do tego, bije po 200+ średnio-często, ale do średniej 200hp ma daleko jak z Carlin do Port Hope i z pewnością jest do zabicia.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Solari Pokaż post
Moze jak przestaniemy expic i kupowac pacce cipy przejza na oczy i przywroca dawna moc magow bo teraz totalny żal.
ps; Moze chca zeby bubble byla znowu nr 1.........

RETIRED
Wiele sorców (głównie tych, którzy grali sorcem głównie dlatego, że można było szybko lvl wbić) już dawno zrobiło sobie nowe rycerskie postacie, a knighty i paladiny już zakupili pacca, więc CIPsoft na tym z pewnością nie straci.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez SkateElement Pokaż post
To już jest naprawdę przesada. 400+ z sd by 230MS omg. MDW i reszta zbankrutują na runach, tylko vis?
Przesadą było, że MDW mogł walić demony z SD "non-stop" przynosząc z tego ogromne zyski, Tibia ma propagować współpracę i grę grupową. Muszę się jednak zgodzić, że wprowadzając tak radykalne zmiany zapomniano wyraźnie obniżyc ceny niektórych run.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez AdAmSiK Pokaż post
Zreszta, obnizenie dmg było dla mnie nielogiczne. Czy kiedys dmg został zwiekszony zeby teraz go obnizac? Zawsze bilismy tyle samo i nikomu to specjalnie nieprzeszkadzało.
Dmg nie został nigdy zwiększony, a obniżenie jego jest logicznie, choć też uważam, że trochę przesadzili...

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mit Pokaż post
Co mogę powiedzieć na ten temat... przesadzili z sorków zrobili knightów którzy maja mała hp i nie nadaja się do blokowania... bo na 60 -70 lvl wali sie po 400 z mortow od 70+ lvl czuc różnice to różnica 150 lvl a morty te same wchodzą więc no comment. Po drugiej knight miał robić za blockera który ma dużo hp i blokuje a widać czasy sie zmieniają... z knighta robi jaki drugi sorc a z sorca knight tylko z mniejsza ilością hp...



Siłe maga zdecydowanie powinni cofnoć taka jaka była przed update knight już jest wystarczająco mocny
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Farr'erar Pokaż post
jeszcze wam malo ?? powinni zostawic sorca i druta w spokoju a wam dac te nowe hity i tyle

@Edit: co kur wa ??? tłumaczycie sie upem z 2005r. ?
//resztę posta pominałem, za dużo emocji...
Owszem, knightowi i palkowi dali trochę za dużo, magowi zabrali trochę za dużo, ale po tym, jak sorce, i nie słusznie pomijani druidzi dostali możliwość opłacalnego i zbyt szybkiego expienia (porównując do tego, co było przed "manaupdate") - Powinniście teraz być ostatnimi w kolejce do narzekania.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Devil Rayn Pokaż post
HAHAHA jeżeli ktoś nadal myśli że C$ nie zjebał upa to zobaczcie na erig.net i na exp zarobiony wczoraj nie ma na liście ANI jednego ms a nie wspomnę o ed. Żałosne.
Żałosne jest to, że wszyscy magowie woleli wczoraj się użalać nad sobą zamiast troche doświadczenia wbić.

---
Moim zdaniem ten update, tak samo jak słynny up w 2005r. zostały przesadzone. Gdyby magom wraz z tańszą maną zabrali zysk siły magicznej z lvlem, jaki mieli, nie doszło by nigdy do takiej sytuacji, "magiczni" nie płakali by teraz, a "fizyczni" nie płakali by ponad rok temu.
Uważam, że ten update został zrobiony zbyt szybko, mogli jeszcze miesiąc poświęcić na testowanie oraz dopracowanie wielu elementów "balansacji" profesji.
Sam jestem knightem, mój best hit sięga 420hp a średnia przekracza 150hp, nie wiem, czy to nawet nie za dużo, jednak magowie nie poświęcili tyle czasu na trenowanie, ani nie płacili 1kk za możliwość używania visów.
Wcześniej gra fizycznymi profesjami nie miała sensu, jak wiele osób uważam, że jest to błędem CIPsoftu, ale magiczni powinni pamiętać, że ten błąd jest wymuszony przez ten, który popełnili 3 aktualizacje temu.
Teraz nie ma co gdybać, tylko przyzwyczaić się (lub też nie) do zaistniałej sytuacji i czekać na to, co przyniesie kolejny update.
Marciniek jest offline