Zobacz pojedynczy post
stary 28-06-2007, 18:06   #118
Dark Hubi
Użytkownik forum
 
Dark Hubi's Avatar
 
Data dołączenia: 09 02 2006
Lokacja: Trójmiasto

Posty: 8
Stan: Aktywny gracz
Imię: Dark Hubi
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Vinera
Poziom: 23
Skille: 15/22
Poziom mag.: 27
Domyślny

Ej... sory... Ale postacie rycerze, kapłani, strzelcy i magowie powinni mieć różne zadania. Knight to tank / bloker. Kapłan leczy, a strzelcy i magowie zadają obrażenia. Nie chodzi o to, żeby gra była łatwa tylko aby się nią cieszyć. Starzy gracze wybierali profesje nie patrząc na to jakie zadają hity.


Co musiał robić czarodziej żeby zadawać takie obrażenia? Poświęcić czas na trening, kupić czar oraz wydać krocie na mana fluidy.
Co musi zrobić Knight? Kupić Broń.
Ja nie narzekam bo mi samemu spadną teraz hity, tylko dlatego, że tibia to gra MMORPG, która coraz bardziej odbiega od przyjętych zasad fantasy (odbiega w złą stronę).

@Down
Czy ja mówią że za słabo walę? Uważam, że Knight wali za mocno. Właściwie to wszyscy walą za mocno... Powinni o 25% wszystkim zmniejszyć obrażenia (+x% rycerzowi). Wtedy wyprawy na mocniejsze potwory trzeba byłoby organizować w większych grupach.

Ostatnio edytowany przez Dark Hubi - 28-06-2007 o 19:36. Powód: Mam zamiar udzielić odpowiedzi urzytkownikowi na dole. Uwarzam jednak, że nie warto pisać nowego posta.
Dark Hubi jest offline