Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dark Hubi
tibia to gra MMORPG, która coraz bardziej odbiega od przyjętych zasad fantasy (odbiega w złą stronę).
@Down
Czy ja mówią że za słabo walę? Uważam, że Knight wali za mocno. Właściwie to wszyscy walą za mocno... Powinni o 25% wszystkim zmniejszyć obrażenia (+x% rycerzowi). Wtedy wyprawy na mocniejsze potwory trzeba byłoby organizować w większych grupach.
|
no tak masz absolutna racje jednak z wczesnijsza wypowiedzia ze sorc ma najwieksze hity w swiatach fantasy nie moge sie zgodzic

no coz spojrzmy na to
Sławny świat FR (Baldur Icewind etc)
Wojownik obrazenia b duze i stale, mag owszem ma duze obrazenia ale z porzadnego czaru ktory moze uzywac bardzo rzadko a tak to jego obrazenia skupjaja sie na slabych ofensywnych czarach raczej wspomagajacych woja w walce. Do tego podstawową bronią chyba w kazdym swiecie jest laska ewentualnie sztylet badz proca i kusza a nie rozdzka ktora ma nieskonczonosc ladunkow ... chociaz rozdzki istnieje to posiadaja ładunki. Zazwyczaj szybko sie koncza. Patrz Baldur ESIII Oblivion ETC