Zobacz pojedynczy post
stary 29-06-2007, 16:38   #59
mago
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 55

Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
Domyślny

Ja sie nie madrze polemizuje tylko w takim stylu co mazgier
Fakt przesadzam ale czy mazgier nie przesadza w druga strone?

Jak juz napisalem wczesniej a raczej dalem do zrozumienia nie mozna ani plakac jaki to mag teraz slaby ani cieszyc sie z tego jaki to teraz knight silny.

Update dobrze wprowadzony ale troszke proporcja zle ustawiona , ale sam zamysl updatu popieram - uciecie magom szybkiego wzrostu sily wrazz levelem i zrownanie wzrostu tejze sily zaleznej od levela dla wszystkich profesji

To bylo sluszne

Ktos napisal ze przed update wzrost sily magicznej byl lvl - 2 mlvl 3 pkt procentowe

Teraz niby 1-4

Troszke dla mnie za maly wzrost znaczenia mlvla - tu bym ustawil parametr 5

Staralem sie twoim jezykiem polemizowac bo strasznie przesadzasz w druga strone

Zreszta kto magowi zabrania expic na syfach i wyciagac 80-90k/h ?

I tak mniej wiecej np tyle samo knight by wyciagnal ale knight jeszcze traci czas na blokowanie komus a sorc na huntach i tak expi?

Nikt - przyzwyczailiscie sie do lania wypasionych mobkow i teraz wam to odbieraja - przykre ale normalne - bo jak bylo do tej pory ? Tylko postacie magiczne okupowaly miejscowki z mobkami 3,2k + a prawie wszystkie z mobkami 2,1k+

Teraz to sie tylko zmieni w tym sensie ze kazdemu mniej lub bardziej bedzie sie oplacalo
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz
mago jest offline