Zobacz pojedynczy post
stary 01-07-2007, 05:44   #44
Vhaloir
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 25 11 2006
Lokacja: Szczecin

Posty: 580
Stan: Usunięty
Domyślny

Cytuj:
"trochę"
Obrażenia też zostały obniżone o trochę, ta?
Na tym forum 230ms [80mlvl] pokazywał ss'y swoich hitów po update. Przykład:
z 2k+ ue po update wpada 1k~ max. - Spora różnica, nieprawdaż ? Mało tego spala przy tym 1k+ many więc zanim zdąży się 'zmanasować' pallek jebnie w tym czasie kilka pb za 100+.

Tu już nie chodzi o pg, tu chodzi o to że nie widzę w tym 'erpegie' w których zazwyczaj mag jest najpotężniejszą postacią jeśli chodzi o dmg. Ma wiele czarów ofensywnych lecz ma mała wadę - Mała ilość hp. Dlatego jest mu potrzebny rycerz który będzie blokował lepszego potworka... Więc wg. mnie obniżenie hitów o 50%~ jest sporą przesadą ;s. Wystarczyło obniżyć je o tyle, żeby sorc nie mógł expić solo na demach bez waste =S [Mówie tu u hlvl'ach] i wtedy widział bym w tym chociaż nutkę rpg ;X.

Wspominając o tym co napisał Cachero... Ma w 100% racje. PB z których 100+ pallkowi często wpadają 200+ kosztują 6gp [U NPC !] a sorc na tym samym lvl'u walnie 300~ [za 300gp]... Przecież to jest śmieszne x\ ...
Wg mnie update to nie balans profesji - to jest udupienie sorca a z knighta/palla zrobienie totalnego 'pałergejmera' ;S

@Klocek
Popieram tych co mówią
Cytuj:
oj Klocek czasami mowisz mądrze, a czasami takie glupoty pieprzysz że szkoda czytać
Czasami jak coś pierdolniesz to turlam się ze śmiechu po pokoju nie bierz tego do siebie ale napisałeś kilka pierdół ; d

@Wg. mnie najlepszym balansem było by przywrócenie złotego klienta 7,4 ...
Vhaloir jest offline   Odpowiedz z Cytatem