Zobacz pojedynczy post
stary 01-07-2007, 06:04   #102
mazgier
Użytkownik Forum
 
mazgier's Avatar
 
Data dołączenia: 24 04 2006
Lokacja: Poznań

Posty: 170
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 93
Skille: ujdą
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Jabad Pokaż post
@Mazgier
Nie porownoj skikli 80 80 do 80 mlvlu bo niema co porownywac...Aha mowilem ze przy uzyciu life ringow.. a nie przy zarciu... Te 350 godzin to byl strzal.. wiem ze pozniej skile wbijaja sie 50 h na jednego skila.. bo do takiego etapu doszedlem.
Można podsuwać Ci (sprawdzalne) dowody pod nos a Ty nadal będziesz twierdził swoje, prawda?

Mimo wszystko spróbuję jeszcze raz:

- "wiem ze pozniej skile wbijaja sie 50 h na jednego skila.. bo do takiego etapu doszedlem."
Żeby mieć pewność - mówiłeś o skillowaniu powyżej 80, tak?

Mana needed from Magic Level 60 (+0%) to Magic Level 61: 487,168

Time to regenerate
------------------
Time needed to regenerate @ 2 mana per 2 sec (promoted): 5d 15h 19m 28s (1% = 1h 21m 11s)

Wybrałem m-level 60, bo to "dolna półka" średniolevelowych magów.
(nb. ~50h to się wbija m-level 51 z 50)

Reasumując,

- Knight: ~50h na 1 skill w granicach ~80, co jest już całkiem dobrym pułapem. A przy tym, czego żaden nie raczy zauważyć, trenujecie nie jeden ale dwa skille na raz z których jeden podnosi zadawane obrażenia a drugi wydatnie redukuje otrzymywane.

Sorc/Druid: ~139h na 1 skill w granicach ~60 co jest wartością mocno przeciętną.

O różnicy w zadawanych obrażeniach, opłacalności huntów i szybkości expienia knighta ze skillami ~80 i maga z m-lev ~60 po update nie będę się wypowiadał bo trzeba być całkowicie impregnowanym na rzeczywistość żeby tego nie widzieć.

Cały "balans", wprowadzony przez CIPsoft sprowadził się do tego, że wam rozdano karabiny maszynowe a nam związano ręce za plecami.

Dixi
__________________
Fág an bealach!

Ostatnio edytowany przez mazgier - 01-07-2007 o 06:07.
mazgier jest offline