Zobacz pojedynczy post
stary 01-07-2007, 13:08   #8
malypietroo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 01 2005
Lokacja: Sosnowiec
Wiek: 33

Posty: 75
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
Świat: Galana
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Cygan Slejter Pokaż post

sorry, ale wbicie 80 skilla jest w stu procentach łatwiejsze niż wbicie 80 mlv
Tak, tylko porównaj sobie, co dawał Ci przed Up'em 80 mlvl, a co 80 skill. To było nie sprawiedliwe dla skillujacych. teraz jest niesprawiedliwe dla magow, bo tzreba przyznac, ze nawet z 80 mlvlem niewiele można zrobić. A co do wojen: jeżeli komuś zależy na wygranej, i nie chce sie z tmy długo bawić, to sorc będzie nadal dobrym rozwiązaniem. Bo zredukujmy obrażenia palków przez tarcze i zbroje hlvli, a wtedy hity moga sie strasznie wahac. SD sorca natomiast, zawsze będzie miało jeden i ten sam poziom, i wydaje mi się, że hit na 150 knighcie na full defie wykonany przez paladyna nawet moicniejszymi broniami, bedzie porownywalny do hita sorca z SD, bo wiadomo, SD nie bierze pod uwage defa/arma/shieldingu.
__________________
'Bo wszystko zaczyna się Szczęściem Początkującego, a kończy Próbą Zdobywcy...'

Paolo Coelho, Alchemik
malypietroo jest offline