Zobacz pojedynczy post
stary 03-07-2007, 02:19   #29
Kucza
Użytkownik Forum
 
Kucza's Avatar
 
Data dołączenia: 01 07 2007
Lokacja: Krosno

Posty: 57
Stan: Niegrający
Kucza ma numer GG 6212963
Domyślny

skaarj1989, nie umiesz czytać?
http://forum.tibia.pl/showpost.php?p...1&postcount=17

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez skaarj1989
jeszcze mówicie, że to wasz "silnik"
Bo algorytm/silnik jest nasz, za wyjątkiem silnika graficznego(którego rolę pełni MMF 2).

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez skaarj1989
Ciekaw jestem czemu robicie w gamemakerze? (hah, najbardziej mnie rozbawiło, że napisaliście "mamy programistę w teamie")


http://pl.wikipedia.org/wiki/Clickteam UWAGA

Widzę również, że korzystacie z tego programu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Multimedia_Fusion UWAGA

Ehh ... czemu się od razu nie przyznaliście? Hah, jeszcze mówicie, że to wasz "silnik", normalnie ub3r pr0, uśmialem się xD

Pozdro.
Zauważyłem że jesteś programistą, więc pewnie jest ci głupio że ja w 3 lata nauki MMF2 potrafię zrobić mmorpg, a ty w kilka lat nauki programowania potrafisz zrobić zaledwie prostego rpg.
Powiedz mi co widzisz złego w programie Multimedia Fusion 2?
Po co sobie utrudniać życie i programować mmorpg 10 lat skoro można go zrobić w MMF2 w ciągu 2, 3 lat?
Prawdopodobnie programując miałbym większą satysfakcję, ale wybrałem MMF2.
Skoro sugerujesz mi utrudniać sobie życie, to może sam swoje gierki zamiast robić na bibliotece graficznej DirectX rób na bibliotece graficznej twojego autorstwa? Albo czemu nie stworzysz swojego własnego języka programowania?
Kucza jest offline   Odpowiedz z Cytatem