DS:E jest to konkurencyjny projekt do GO kuc'a z naciskiem bardziej na Single Player (pierwsza wersja bez multi [które na razie jest rozważane] wyjdzie pod koniec tych wakacji). Takie drobne szczegóły co do DS:E...
- kilka prostych questów
- kilkunastu różnych NPC
- kilkadziesiąt przedmiotów (coś koło 100)
- kilkanaście/kilkadziesiąt potworów
- 3 różne AI, które będą zaimplementowane dla odpowiednich wrogów, czyli np Cyklop nie będzie uciekał przed bohaterem w przeciwieństwie do np, goblina..
- 62500 pól które dadzą nam w sumie 0.5 km2 powierzchni do odwiedzenia
- las, podziemia, bagna, budynki, jedna osada..
Proste questy w sensie nie koniecznie proste do wykonania, ale prostrze w porównaniu z tymi które będą się pojawiać w dodatkach, automatycznie pobieranych i ściąganych. Takie, coś w stylu Everquest'a.. Grafika nie cieniowana w stylu Final Fantasy czyli ni to z góry, ni z boku, ni izometria.. Jednak ten projekt nie jest chwilowo aż tak reklamowany jak GO kuc'a który wyszedł nim po za scenę klikową gdyż, chwilowo wolimy się skupić na pracy nad projektem, a nie na reklamowaniu czegoś, czego 'nie ma', a było i może będzie.. Jeśli były osoby zainteresowane co do DS:E, to niech tu napiszą a założę na tym forum odpowiedni temat, aby nie off-topic'ować..
Przy okazji klasy postaci nie były wzorowane na Tibii (zaproponował je eks grafik który nawet w nią nie grał) więc to tylko przypadkowy zbieg okoliczności.. Chociaż nieco wkurzający..
Ostatnio edytowany przez Fanotherpg - 05-07-2007 o 16:05.
|