Musieli ruszyc?
Czy wy nie kumacie istotnej rzeczy?
1. Zrownowazenie profesji = u postaci fizycznych - skile , u postaci magicznych - mlvl , a sila zwiazana z levelem rosnie wszystkim jednakowo.
(zauwaz ze keidys tylko postaciom magicznym rosla - jesli by zrownowazenie mialo polegac na tym ze w takim samym tempie postaciom fizycznym dmg z broni by rosl wraz z levelem to seromontis mialby z broni obecnie hity po 1k+? - czy to nie ots? )
2. Daltego wplyw levela na sile teraz wszyscy maja rowny ale zmniejszony i juz nie bedzie przegiec typu sd za 1,2k lub wiecej a demon na 6 sd ...
3. Zauwaz ze tibia to gra rozwojowa ktorej nie da sie przejsc - levele mozna wbijac w nieskonczonosc - byl raz problem EO ale przesuneli granice levelowa i pewnie jeszcze nie raz przesuna. 300+ bedzie coraz wiecej bo taka jest tendencja ktorej nie mozna zapobiec a za niedlugo mozemy zobaczyc nawet 400+ .
I co cipsoft mial zrobic z tym fantem - jesli sila sorcow (a przy twojej opcji zrownowazenia i reszty) rosla by wraz z levelem? Mielibysmy setki postaci za 2 lata bijacych demki na 3-4 hity obojetnie czy to sorc pal drut czy knight?
DLATEGOCIPSOFT DRASTYCZNIE OGRANICZYL WPLYW LEVELA NA SILE I ZROWNAL TEN WPLYW BY TAKI KNIGHT JAK JUZ WBIJE 100+ SKILA NIE EXPIL TAK SAMO NA 100 JAK I NA 300 LEVELU.
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz
|