Przy treningu na czymkolwiek oprocz monka mamy tendencje szybszego wzrostu shieldingu, ze wzgledu na to, ze shielding rosnie zawsze jesli tylko nie ma blokady licznika ( czyli jesli odpowiednio czesto zadajemy obrazenia bedzie nam rosl non stop ). Melee fighting natomiast nie rosnie / nie rosnie z pelna szybkoscia jesli nie zadajemy bloodhitow ( to jest do sprawdzenia w bardzo latwy sposob, nie bede tutaj rzucal gotowymi tezami bo sam nie jestem tego w 100% pewien ) wiec automatycznie im mniejszy procent naszych uderzen jest trafionych tym roznica shielding/ melee wieksza.
Wyrownuje sie to podczas expienia z tarcza ( oczywiscie bez tarczy jeszcze bardziej ), bo z reguly bijemy pojedyncze potworki, do tego czesc ich ciosow jest nieblokowana. Dodatkowo ( co wcale pewne nie jest ) skill wydaje sie rosnac minimalnie szybciej gdy zadajemy mocniejsze hity. Zreszta nawet gdyby sie nie wyrownalo wazniejsze jest posiadanie odpowiedniego skilla ( ze wskazaniem na melee - im wiecej tym lepiej ) niz skilla wyrownanego z obu stron.
|