Temat: Engine Tibii
Zobacz pojedynczy post
stary 26-10-2004, 18:45   #1
Alchemiko
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 09 2003

Posty: 131
Alchemiko ma numer GG 1009770
Żarówka Engine Tibii

Temat może niepotrzebny, ale czemu nie podyskutować o tym.

Mam ty na myśli Engine Tibii.
Otóż: Cała tibia składa się z "kwadracików", każdy item, każde podłoże, wszystko ma swój odpowiednik w postaci małego kwadracika.

Teraz patrząc na to z innej strony, skoro są to zwykłe obrazki, które są dostępne w pliczku, nie potrzeba żadnego animowania tego, żadnego generowania tekstur, ani modeli. Wszystko jest tak, jakby zebrał te kwadraciki i posklejał je w jeden obrazek.

Nie trudno z tego wywnioskować, że sam Engine Grafiki jest bardzo ubogi i polega on tylko na wyświetlaniu odpowiednich obrazków.

Rozumiem, że łącze może być obciążone, gdyż ciągle dostarczane są informacje o położeniu tych obiektów na ekranie.

Ale w jaki sposób sam engine ustawiający te kwadraciki zżera micałą moc obliczeniową maszyny?

I to niezależnie, czy jest to Duronik 1200, czy może P4 2400, zawsze idzie cała moc obliczeniowa, na klienta, który tej mocy powinien zabierać o 97% mniej

Sam jestem programistą, więc wiem coś o tym.

Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Alchemiko jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.