Ehh
Po pierwsze Cipsoft nie zmiejszył dmg sorków i druidów tak jak wam sie zdaje czyli sztucznie je zmniejszając poprostu wprowadzili system według którego liczy się dany skill. Jeżeli Mag ma 85 mlvl będzie bił z siła jaką daje ten mlvl. "Ważność" zwykłego poziomu postaci została strasznie zmniejszona i dobrze. W żadnym sznującym sie rpg nie ma tak że noob co ma niski skill a mega lvl ma wysokie hity. Na tej samej zasadzie oparł się knight i paladyn. Temu rycerze i paladyni nie używaja run bo maja smieszne hity w związkuz mlvlem. Za to dostali nowe ataki spontaniczne czyli wasze visy/morty i ataki zastępowane runami. Dali poziom do używania broni czyli osłabili tym low lvl knightów i paladynów ale za to dodali dużo nowych broni żeby to wyrównać. Moim zdaniem nie ma nad czym płakać tylko przechlać kase jaką oszczedzaliście i się dorobiliście od czasu ulepszeń maga i druida na manasy i wbić pare mlvli by bić troszkę mocniej. Knight i paladyn tez musi skilować a po update skilowanie na geo jest prawie nie możliwe. Slimy padają bardzo szybko. jedynym ratunkiem są serwery pvp i zsumowany monk. Czyli teoretycznie tak trudno jak wbic mlvl jest wbić skilla. Chociaż wbijając mlvl można zarabiać a kngiht i palek treniąc tylko naraża się na straty.
|