Zobacz pojedynczy post
stary 20-07-2007, 00:29   #24
Fanotherpg
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 07 2007
Lokacja: Kalisz
Wiek: 35

Posty: 64
Stan: Niegrający
Wyślij wiadomość przez ICQ do Fanotherpg Fanotherpg ma numer GG 9340933
Domyślny

TaH pisałem że Diablo to coś więcej niż HnS.. Co do mix-system, gamble-system, tree-system, merc. to nie wiem o co ci chodzi więc napisz po polsku..

Zmiana wyglądu będzie, jeśli się uda to każdy itemek będzie miał własną animacje i grafike.. I co rozumiesz przez rush w MMORPG? W RTS to czaje (gram w SC xd)

Apticer's co do skilli w pierwszej wersji planowanych jest 100 skili, i będą na wzór Diablo (teoretycznie) i będzie rozwój przez używanie, jednak np. walki w mieście (minus Tibii) przez noobów w celu podbicia statów będą karane (interwencja NPC, graczy strażników) i wtrącenie do więzienia (spadek statów jak w Morrowind.. a spadek statów ostro zaboli, bo będzie je się trudno podnosiło..). Więc spokojna głowa Czekam na kolejne sugestie/propozycje/pytania..
Fanotherpg jest offline   Odpowiedz z Cytatem