Zobacz pojedynczy post
stary 20-07-2007, 16:38   #32
Apticer's
Użytkownik Forum
 
Apticer's's Avatar
 
Data dołączenia: 22 08 2005
Lokacja: Wolbrom
Wiek: 34

Posty: 306
Apticer's ma numer GG 8043273
Domyślny

@Up
Taka moja mala sugestia, albo i trzy Kiedys gralem w gierke rpg online (slaba byla starsznie, na tyle ze nawet tytulu nie pamietam ) w ktorej oplacalo sie inwestowac tylko w pierwsze skille. Dlaczego? Bo spalaly one najmniej many a byly minimalnie slabsze (gdy byly wytrenowane na max) od tych hlv. Tutaj trzeba wywazyc skille ale tez hp i def mobkow.
I druga sprawa, przedmioty zapewne beda mialy swoje bonusy, np. do sily, inteligencji. I tutaj chodzi mi o to zeby wymog skilla obejmowal tylko staty bazowe bez bonusow. Dzieki temu mozna uniknac (w wersji online, chociaz w singlu w sumie tez) lov-lv postaci poslugujacych sie czarami/umiejetnoscimi dostepnymi np. na 50 lvl bez bonusow.
Dodanie dla maga statystyki - sila czarow. Niech int obejmuje ilosc many i czas dzialania czarow (w tym ich rzucania) a SC ( ) ich sile.

Kiedy bedzie dostapna w miare grywalna wersja gry?

Zawsze chetny do pomocy (czytaj. upierdliwy)
Apticer
__________________
Ukryty tekst:
300++ postów i ponad dwa lata na forum


Wystaw mi notke

Ostatnio edytowany przez Apticer's - 20-07-2007 o 16:40.
Apticer's jest offline   Odpowiedz z Cytatem