@Up
Taka moja mala sugestia, albo i trzy

Kiedys gralem w gierke rpg online (slaba byla starsznie, na tyle ze nawet tytulu nie pamietam

) w ktorej oplacalo sie inwestowac tylko w pierwsze skille. Dlaczego? Bo spalaly one najmniej many a byly minimalnie slabsze (gdy byly wytrenowane na max) od tych hlv. Tutaj trzeba wywazyc skille ale tez hp i def mobkow.
I druga sprawa, przedmioty zapewne beda mialy swoje bonusy, np. do sily, inteligencji. I tutaj chodzi mi o to zeby wymog skilla obejmowal tylko staty bazowe bez bonusow. Dzieki temu mozna uniknac (w wersji online, chociaz w singlu w sumie tez) lov-lv postaci poslugujacych sie czarami/umiejetnoscimi dostepnymi np. na 50 lvl bez bonusow.
Dodanie dla maga statystyki - sila czarow. Niech int obejmuje ilosc many i czas dzialania czarow (w tym ich rzucania) a SC (

) ich sile.
Kiedy bedzie dostapna w miare grywalna wersja gry?
Zawsze chetny do pomocy (czytaj. upierdliwy)
Apticer