Gospodarka KUKU!
Zauważuliście, że gospodarka świata Tibii jest dziwna? Świat w którym pieniądze ciągle nabierają wartości (możesz kupić więcej rzeczy za tą samą ilość kasy). Dzieje się tak przez NPC u których przedmioty zawsze kosztują tyle samo, nie wpływa na to ilość gp jaka wchodzi na rynek. Według mnie CIP powinien po jakimś roku od startu serwera zwiększyć ceny u NPC i tak co jakiś czas. Wyrównałoby to sytuację między starymi a nowymi śiwatami.
Co Wy o tym sądzicie. Powinni wyrównywać sytuację, czy zostawić tibijskie różnice między serwerami?
PS W "Handlu" nie dałoby się chyba tego zamieścić, nie?
Dr. Unknown podsunął mi przykład z innej gry - RuneScape. Tam w sklepach, jeśli właściciel nie ma danego towaru to kupi za wysoką cenę, jeśli dużo - to za bezcen. Jeśli czegoś mu gracze nie dostarczyli to nie miał na sprzedaż (oprócz kilku żelaznych punktów typu naczynia itd.)
EDIT:
@Dark
Nie, nie, źle zrozumiałeś. Ceny u NPCów (i kupna i sprzedaży) powinny wzrosnąć. Wyjątkiem byłbym Rookgard, bo stamtąd ludziska wynoszą kasę i nie wydają jej dużo i nie ma wymiany z mainem.
Ostatnio edytowany przez szopenfeldziarz - 28-10-2004 o 18:31.
|