Zobacz pojedynczy post
stary 06-08-2007, 10:53   #360
Finch
Użytkownik Forum
 
Finch's Avatar
 
Data dołączenia: 04 02 2007
Lokacja: Bartoszyce

Posty: 98
Stan: Niegrający
Finch ma numer GG 3884618
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
A teraz cofnijmy sie w czasie o jakies 2 miesiace, powiedz mi kto wtedy solo polowal na hydry? (bo na DLe to wszyscy solo polowali).
Człowieku masz rację ale pomyśl też o koszcie ok? A jeżeli nadal twirdzisz że magowie maja łatwiej i potrafia wbijać miliony expa z niewielkim waste to mi ciebie żal. Pościągaj sobie i pooglądaj filmiki i zobaczysz jak grupy po 4 knightów zajmuja całe respy hydr, hunca je tylko za pomoca miecza a leczą sie prawie tylko exurami.




Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Dobrze, idzcie wszyscy na rycerzy i palkow, ja sobie zostane przy druidzie i zobaczymy kto z tym lepiej wyjdzie, wy ktorych jest po 5 na jednego DLa czy ja ktory sobie bije sam na expowiskach gdzie sie wam nie oplaca wejsc, do tego wciaz bije 2 razy szybciej od was
Moim zdaniem ci którzy przeżucaja się na profesje łatwiejsze do grania, po tym upie pallów i knightów są dla mnie dziećmi, którzy nie wiedzą po co grają (chyba tylko dla lvla). Szanuję cie za to, że zostaniesz przy swojej profesji, bo chodzi o to, aby czuć, co się chce w grze osiągnąć.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Kilka faktow z ktorych nie wszyscy sobie zdaja sprawe:
1. Sorce ponizej 70 lvl w wiekszosci nie stracili nic a nic na sile magi, ci ktozy nie zaliczaja sie do pierwszej grupy aktualnie zyskali (i to niekiedy sporo).
Masz rację, dlatego magowie do poziomu 100 jeszcze ciągną jakoś grę, ale powyżej tego poziomu o kilka lvli różnica hitów miedzy 100 a 150 magiem jest prawie niewidoczna.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
2. Rycerz na 70 lvl bija duzo lepiej niz bili przed update... ale rycerz na 300 lvl nie bij teraz wcale duzo lepiej niz ci na 70 (tak jak u magow opieraja sie obrazenia na mlvl tak u rycerza obrazenia opieraja sie na skillu).
Tu również masz rację, to samo dotyczy magów i pallów, tylko,że u nich zamiast mlvla licza się skille, które nie rosną w nieskończoność. Tylko zapomniałes o tym, że hity knighta jak by nie było są bardzo tanie, prawie, że darmowe.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
3. Jesli macie maga ponizej 100 lvl to update szczeze mowiac nie powinniscie wogole odczuc, jesli macie maga na 100-150 lvl nadal powinniscie wyjsc na to samo bo mimo ze slabiej bijecie to runy sa teraz tansze. Jesli macie maga na 150+ to po prostu jestescie na tym samym wozku co rycerz i bic znacznie mocniej juz nie bedziecie.
Teraz połowa magów bije z visów i innych czarów, gdyż są opłacalniejsze od sd, chociaż z sd też expia. Ale uwierz, że ciężko i nieopłacalnie gra się magiem 100-150 lvl.


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Behemoty - Behemoty bez waste to jest dobry zart, idac z blokerem behemot kosztuje mnie ~4 fluidow (calkowite koszty mort + sio) rycerzowi solo na 4 behemoty idzie 2-3 BP fluidow + 12 UH lub 10 sio + 2UH (na lurowanie).
Moj koszt na behemota to 200gp (loot do podzialu na 2), rycerza koszt to 3-6k na 4 behemoty (czyli 750-1.5k za sztuke) mi jakos sie zwraca, ale kokosow z tego nie ma... jak rycerz ktory placi tyle wiecej moze zarobic na tym kokosy?
OMG. Knightowie lvl 100-150 walą behe z exori gran, i koszt jaki ponosza za jedną turę ( 2,3,4 behe) to jakiś 1 uh i 0,5 bp mfów. Więc nie wiem skąd ty wziełes te 2-3 bp mf i 0,5 bp uhów......

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
Demony - Bylem na demonach w teamie 2 palkow + bloker, oczywiscie palki moga ubic demona na 20-30 power boltow (czyli po 120-180gp) + eternal arrows za 900 many (czyli extra 450 gp), ale blokerowi idzie 10-15 UHow na demona.
To te pallki expią na demonach z blokerem? 0o
__________________
Bo liczą się ludzie a nie cyferki przy lvlu


Ostatnio edytowany przez Finch - 06-08-2007 o 11:07.
Finch jest offline