Zobacz pojedynczy post
stary 06-08-2007, 22:30   #1
Kogutt
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 29 07 2007

Posty: 173
Domyślny PACC i zapłata kartą kredytową - poważny problem

Witam! Mam naprawdę poważny problem. Zamówiłem dwa PACCe. Zapłaciłem kartą kredytową (MasterCard). Mój brat dostał PACCa w kilka godzin. Ja zamiast PACC dostałem jedynie e-mail od element5 z taką treścią:
"Niestety, nie możemy obciążyć Państwa karty kredytowej za zamówienie
[tu mój nr zamówienia]. Dlatego zamówienie nie może zostać zrealizowane.

Poprzez niżej podany link mogą Państwo bez trudu zmienić dane dotyczące
płatności złożonego już zamówienia [tu mój nr zamówienia]. Nastąpi przekierowanie do
odpowiedniej strony procesu składania zamówienia. Tam mogą Państwo zachować sposób zapłaty 'Karta kredytowa' i wprowadzić ponownie dane karty lub zmienić sposób zapłaty. Przy ponownej wysyłce zamówienia nastąpi zapisanie
zmienionych danych. Nie spowoduje to jednak podwójnego zamówienia!
"

Poniżej jest jeszcze link do strony, na którą wchodzi się w celu zmiany danych dot. karty. Tak więc pomyślałem, że przy drugim zamówieniu źle podałem dane karty. Zrobiłem to jeszcze raz. Za dwie godzinki dostałem znów takiego samego maila...

O co może chodzić? Dlaczego ta transakcja nie może być zrealizowana? Wszystko robię dobrze, tak jak przy zamawianiu PACC dla brata, a mimo to do niego PACC doszedł, a do mnie nie...

PS
Konto mam spersonalizowane.

Ostatnio edytowany przez Kogutt - 06-08-2007 o 22:47.
Kogutt jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.