Jest wiele zmian ale wydaje mi się że głównie dla paladynów. Pal kiedyś ze skilem dista 10 nie mógł nigdy trafić a teraz można już zabić wilka albo misia. Poza tym nie trzeba podnosić włóczni, ponadto wprowadzono nowe bronie dystansowe i dodano nowe czary. Jeśli chodzi o rycerza największym minusem jest to że są ograniczenia lvlowe na prawie każdą broń. Plusem u niego jest to że jeśli ma się ten upragniony lvl to zadaje się o wiele większe hity niż niegdyś, dodatkowo cipsoft stworzył nowe obuchy, miecze i topory. Poza tym zmieniono wygląd niektórych przedmiotów i dodano lodowe wyspy min. svagrond gdzie można stoczyć bodajże 3 bitwy na arenie i zwyciężyć jakieś ciekawe nowe rzeczy. Dodano też kilka potworów np: mamootch i dodano kilka zbroi, hełmów np: mamootch fur cape. Jednak update nie ma samych superlatyw, podwyższając siłę rycerza i paladyna, druidzi i magowie są bardzo pokrzywdzeni, podupadnie handel runami i na d questa nie będzie się już szukało knighta i palla tylko druta i sorca.
Ostatnio edytowany przez Maksous - 07-08-2007 o 11:25.
Powód: dodanie czegoś
|