Zobacz pojedynczy post
stary 14-08-2007, 19:11   #24
emilok
pokrzywa
 
emilok's Avatar
 
Data dołączenia: 24 06 2004
Lokacja: malopolska
Wiek: 39

Posty: 1,772
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
Świat: Solera
Poziom: 111
Skille: 94/92
Poziom mag.: 7
emilok ma numer GG 8170610 emilok ma login Tlenu emilok@o2.pl
Domyślny

Jest to normalny efekt zdobywania kolejnych poziomów, a co za tym idzie prędkości postaci.
Mając 8 poziom poruszasz się wolno. Wciskając strzałkę w prawo postać przemieszcza się wizualnie na podaną kratkę + dodatkowo nasz klient wysyła informację do serwera tibii o tej akcji. Serwer ją otrzymuje, sprawdza dostępność miejsca na docelowej kratce (wiele razy mnie się zdarzało, że pomimo rozpoczęcia "animacji" chodzenia, po jakiejś pół sekundzie klient anulował tę akcję i cofał mnie na początkową kratkę, działo się tak ponieważ inny gracz wysłał informację do serwera o przemieszczeniu się na to pole wcześniej ode mnie), jeśli jest wolna to serwer zapisuję że teraz ja tam stoję, wysyła do wszystkich innych klientów informację o tym że mają wyświetlić "animację" odpowiadającą przemieszczaniu się naszego bohatera we wskazane miejsce. Dzieje się to w, niewiem, w pół, może mniej może więcej sekundy, ale na pewno ten proces się kończy przed tym jak wizualnie na naszym ekranie postać skończy się poruszać. Więc nasz klient jest już gotowy na nową komendę poruszenia się.
Mając 115 lvl animacja przejścia z jednej na drugą kratkę trwa mniej niż pół sekundy i nie zawsze w tym czasie zmieści się ta operacja (wysłanie informacji do serwera, sprawdzenie przez serwer możliwości przemieszczenia się we wskazane miejsce, wysłanie do innych graczy info o naszych przemieszczeniu się w to miejsce, wysłanie do naszego klienta informacji o pomyślnym zakończeniu procesu i gotowości na otrzymanie nowego polecenia).

Pisane może nie mickiewiczowską polszczyzną więc jak ktoś czegoś nie zrozumiał to pytać
__________________
Najlepsze strony o WseiSeoNinja w internecie -> WSEISEONINJA oraz WSEISEONINJA
emilok jest offline