Cytuj:
Skoro masz takie problemy ze zrozumieniem to wytłumaczę ci jak dziecku. Chodziło mi o to, że Havok sam w sobie to genialny engine fizyczny, jednakże nie zawsze efekt końcowy w grach których jest zaimplementowany jest taki, jakim wymarzyli go sobie twórcy. Bethesda MUSIAŁA zrobić coś z Havokiem skoro fizyka kuleje tak mocno, przecież w innych spraw ten silnik sprawuje się bardzo dobrze. Rzadko kiedy zdarza się bowiem żeby postaci w grach z Havokiem zachowywały się jakby warzyły parę gramów, a przedmioty które po uderzeniu w np. szafkę spadają, robią to z nienaturalną prędkością. Rozumiesz teraz o co chodzi, czy nadal mam ci tłumaczyć ?
|
Przecież dokładnie o tym samym napisałem w swoim poprzednim poście, więc nie wiem czego według ciebie jeszcze nie pojąłem i gdzie widzisz problemy ze zrozumieniem cię przez moją osobę.
Cytuj:
I jeszcze ad. lepszej fizyki - przykład z brzegu - Dark Messiah. Tu masz przykład prawidłowo działającej fizyki. Wszystko zachowuje się tak jak w normalnym świecie, nie masz żadnych przekłamań jak w Oblivionie.
|
Przypuśćmy, że rzeczywiście tak jest. Tak jak z Tibią - to, że jedno jest lepsze od drugiego nie znaczy, że to drugie nie jest w czołówce. Przestań w końcu wygłaszać te brednie, że Oblivion ma beznadziejny model fizyki, bo jestem przekonany, że posiada jeden z najlepszych.