Zobacz pojedynczy post
stary 21-08-2007, 00:02   #289
papik1992
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 29 06 2006
Lokacja: Piekło

Posty: 85
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Harmonia
Poziom: 49
Poziom mag.: 46
Domyślny

Ja staram się jakoś mądrze w miare syskutowac i mowic co mi sie nie podoba co mozna zmienic itp

Wd mnie teraz waste to najwiekszy problem czemu ?

Knight zarabia wiele a wydaje tylko na uhy
Pall zarabia wiele wydaje na bolty/speary/uhy
Sorc zarabia mało wydaje bajońskie sumy -.-

Że tak powiem

Co do ironi tak można przeciez to nikomu nie przeszkadza jeśli zostanie to napisane kulturalnie.

Troche tez cip soft ma dziwn pojęcie magii bo :

Rycerz - Nie powinien umiec czarów a jak cośto - Leczenie, Ulepszenie Broni (np na 30 s additional attack), Polepszenie Zbroi (patrz opcje wcześniej). Napewno nie powinien miec tego exori co atakuje na odległoosc ;P. No i mozna zostawic te exori (uderzenie mieczem w ziemie )

Paladyn - Umie średnio czary ale - nie powinien nawalac najlepszymi runkami magów -.-oraz nie powinni umiec samemu tworzyc runek ;/. Leczonko tak nawet te mocne Invisible 100% !!

Mag - Magia - umie wszystko jednym słowem najlepiej naj mocniej naj taniej !

Moc ataku

Rycerz - Najmocniejszy atak bo walczy z bliska i jest najbardziej narażony (ale nie możemy przesadzac z tym attackiem bo będzie immortal). Bo ma np takie 2000 hp i bije za 300-500 ... sam ubije wszystko ... to po co huncic z kolegami ?

Pallek - Bije średnio za średnią cenę (na pewno gorsze hity od knighta bo atakuje z DYSTANSU !! nie naraża się owemu Gs'owi :/ no i co za tym idzie ? drożej ! Większe bezpieczeństwo = cena)

Mag - Bije tylko magią na początku najgorzej (inne profesje biją go jak chcą) potem jego ataki stają się tak potężne że aż nie wiarygodne. Ceny wysokie ale w miare bo co nam da hunt na sd które kosztowały nas 100k jak zwróci się 30 ...
papik1992 jest offline