Ja staram się jakoś mądrze w miare syskutowac i mowic co mi sie nie podoba co mozna zmienic itp
Wd mnie teraz waste to najwiekszy problem czemu ?
Knight zarabia wiele a wydaje tylko na uhy
Pall zarabia wiele wydaje na bolty/speary/uhy
Sorc zarabia mało wydaje bajońskie sumy -.-
Że tak powiem
Co do ironi tak można przeciez to nikomu nie przeszkadza jeśli zostanie to napisane kulturalnie.
Troche tez cip soft ma dziwn pojęcie magii bo :
Rycerz - Nie powinien umiec czarów a jak cośto - Leczenie, Ulepszenie Broni (np na 30 s additional attack), Polepszenie Zbroi (patrz opcje wcześniej). Napewno nie powinien miec tego exori co atakuje na odległoosc ;P. No i mozna zostawic te exori (uderzenie mieczem w ziemie

)
Paladyn - Umie średnio czary ale - nie powinien nawalac najlepszymi runkami magów -.-oraz nie powinni umiec samemu tworzyc runek ;/. Leczonko tak nawet te mocne

Invisible 100% !!
Mag - Magia - umie wszystko jednym słowem najlepiej naj mocniej naj taniej !
Moc ataku
Rycerz - Najmocniejszy atak bo walczy z bliska i jest najbardziej narażony (ale nie możemy przesadzac z tym attackiem bo będzie immortal). Bo ma np takie 2000 hp i bije za 300-500 ... sam ubije wszystko ... to po co huncic z kolegami ?
Pallek - Bije średnio za średnią cenę (na pewno gorsze hity od knighta bo atakuje z DYSTANSU !! nie naraża się owemu Gs'owi :/ no i co za tym idzie ? drożej ! Większe bezpieczeństwo = cena)
Mag - Bije tylko magią na początku najgorzej (inne profesje biją go jak chcą) potem jego ataki stają się tak potężne że aż nie wiarygodne. Ceny wysokie ale w miare bo co nam da hunt na sd które kosztowały nas 100k jak zwróci się 30 ...