Mam pala i na 99,99% jestem pewny, że spears teraz łamią się rzadziej.
Nowe wandy/rody:
Możliwe, że waste profesji magicznych cipsoft zatrze nowymi bardzo opłacalnymi wandami, gdzie dmg będzie zależne od mlvl.
Manafluidy:
Ten pomysł nie przejdzie, gdyż za np 4/5 mf manasujące 180-240 many będzie można zrobić juz sobie sd.
Mana na runsy:
Mogą zmniejszyć ilość many potrzebną do zrobienia runy.
Np za hmm 180 many a za sd 600. To już będzie oznaczało cofanie tibi do old pomysłów
Ja osobiście jestem za przywrócenie siły magicznej all profesji do stanu przed 8.0
200lvl pal za 600+ z sd w moba 200lvl sorc 900+z sd w moba itd.
Wtedy by była ścigana w expieniu.
Kiny ładne hity z explo/exori/łapa
Pall znowu wali dobrze z SD i ma do tego nice hity z dystansu +6gp za PB
Sorc mocne dmg z czaró
Drut mocne dmg z czarów + new zimowe czary
Tabelka możliwości profesji gdyby powróciła siła magiczna
+++ Sorc Druid Knight Palladin
magia *** / *** / * / **
łapa * / * / *** / **
zarobek *** / *** / *** / ***
7;7;7;7 tak by to wyglądało
Jest balans?