Moim zdaniem powinni w tym update tak zrobic ze knightom/palom daja zaleznosc ataku od lvl i skilla tak samo jak magowie maja czyli powiedzmy 3*skill+2*lvl to bylby pelny balans. A nastepnie troche oslabic wszystkie 4 profesje zmniejszajac im zaleznosc od lvl do powiedzmy 1% zamiast 2%. (zeby nie bylo ze 300 lvl wali hity po 2000 hp bo to glupota byla)
Polepszyc knighta/pala a zostawic w spokoju sorc/dru? Tak ale tylko pod warunkiem ze ulepszenia knighta polega na dodaniu jemu zaleznosci od lvla. Bo jakby knightowi tylko zwiekszyli hity ale nie dodali zaleznosci od lvla (a sorc/dru bez zmian) to i tak 300 knight walilby duzo slabiej od druta.
Zle zrobili ze teraz sie liczy atak tylko do skill/mlvl bo teraz rzeczywiscie glupio to wyglada jak 250 ms wali tak samo jak 80 ms albo 250 ek tak samo jak 80 ek. Powinni dac po rowno ale z zaleznoscia rowniez od lvla. Bo tak to ludzie koncza grac bo nic im atak nie przybywa.
__________________
Za dużo kb.. 1kb ale zawsze.
Ostatnio edytowany przez piotrek26111 - 25-08-2007 o 16:40.
|