Zobacz pojedynczy post
stary 26-08-2007, 12:30   #24
DRoN
Użytkownik Forum
 
DRoN's Avatar
 
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35

Posty: 970
Domyślny

@ Leonio

1. Przydałoby się, ale nie leży to w interesie Cip. Może odrazu Tiquandę dla facc?

2. Teraz outfity wyglądają dobrze. Kiedyś noobki chodziły kwadratowymi knightami.

3. Wystarczy, że mag/druid nie musiałby expić w zwarciu, a drugi dostał czar magic armor, który zwiększa armor ogólny o 5.

4. Dwarfy są 4. Może nowego elfa, bo są 3? A może nowego cyclopa, bo jest jeden?

5.
Cytuj:
wrzucanie śmieci na depo
1. Nie kładzie się swojego całego stuffu minutę przed resetem.
2. Pisze się na help (do mojej siory przyszedł GM i ludzie momentalnie się rozeszli, a ona wszystko podniosła).

Cytuj:
jezeli ktos nie ma party to nie ma mozliwosci otworzenia potworka cudzego gracza
A coś się zmieniło w 8.0?

6. Zgadzam się. Tzn. same tarcze (jak na n-pvp) lub standardowa zielona czacha.

7. No nie wiem. Z jednej strony mogłyby wojny być, jeżeli obie strony wyraziłyby zgodę, a z drugiej lamerskie wychodzenie, gdy zejdą noże.
Ps. Idąc na noob-pvp człowiek wie na co się pisze.

8. W sumie to cały hellgate może być postrzegany jak miasto, niestety brak odpowiedniej charakteryzacji.

9. Druid powinien mieć czary defensywne spontaniczne, które naprawde są przydatne.

10. Mag mógłby mieć nowe czary ofensywne (nowe nie znaczy SUPER UE za 15 many), na siłe np. explo.

11. Przesada? Po to są skille. Chyba że przewrócić cały system i zrobić tak, że skill wpływa na częstotliwość trafień (tak jak tarcza na bloku) a lvl na siłę.

12. Coś czym były kiedyś bursty dla magów? Patrz up. Przewrócony system, bo jeżeli nie, to po wacka robić skill 80, skoro nagle wezmę broń, która działa jak wand.

@ Mezowski
1. A może Cipsoft stara się powiedzieć, że skille 50 na 30 lvlu są dobre i tak trzeba expić, a nie na 10 lvl 80 i odrazu cyce.
Zobaczyli, że noobki skillują zamiast expić, to utrudnili skillowanie, ale w zamian zwiększyli dużo siłę (można na to patrzeć tak, że skill zaczął wchodzić dużo szybciej przy starym przeliczniku siły).
Ps. atak 1? pięść ma 3-4 ataku
Ps2. Knife miał 7 ataku i było dobrze. Teraz ma 5 ataku, a siła została zwiększona o 15%, więc powinien mieć 6 żeby wyszło na jedno. Jakim cudem jest 5 i jest źle?

2. Patrz pkt 1.

3. Druid/mag facc są badziewni od upu z tanią maną (exori syfox rox).
Zrobiliby przelicznik siły magii 1*lvl+4*mlvl, u knighta i pala dodali też jakoś lvl do siły (bardziej niż jest, np. każde 8 lvli zwiększa siłę jak 1 skill up).
DRoN jest offline